posciel z atłasu!

1. Data: 2006-04-11 15:38:54

Temat: posciel z atłasu!
Od: "sylvia" <s...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Obiecałam swojej przyjaciółce kupić pościel z atłasu na prezent ślubny.
Szukałam sklepów internetowych z ofertami znalazłam takowy
http://posciel.biz/index.php/produkt/1
moje pytanko brzmi czy ktoś zamawiał tam pościel i jakie sa opinie odnośnie
jakości towaru.
Dziękuje za wszelkie sugestie i pozdrawiam
Sylwia

2. Data: 2006-04-11 18:58:59

Temat: Re: posciel z atłasu!
Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chcę się wymądrzać, ale IMHO luksusowa pościel powinna być z
naturalnych składników - tj. albo jedwab albo bawełna - żadnego poliestru.
Zresztą co za paskudny sklep, że przewidują tylko pościel dla par :-(
Nie ma nic z jedną poduszką i kołdrą 140 cm
Magdalaena

3. Data: 2006-04-12 08:34:15

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalaena <m...@w...pl> napisał(a):

> Zresztą co za paskudny sklep, że przewidują tylko pościel dla par :-(
> Nie ma nic z jedną poduszką i kołdrą 140 cm

Zwłaszcza, że i tak większość ludzi sypiających w parach woli oddzielne
kołdry.

(A taki sztuczny atłas to kompletna oblecha, brrr.)

--
JoP

4. Data: 2006-04-12 10:01:45

Od: "musta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie kupuj takiej poscieli bo to jest strasznie nie mile w spaniu

musta

5. Data: 2006-04-12 10:38:56

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "musta" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> Nie kupuj takiej poscieli bo to jest strasznie nie mile w spaniu

Komu niemiłe, temu niemiłe. Istotne jest to, że sztuczny atłas, satyna
wiskozowa czy jak to sobie producenci nazywają, istnieje w dwóch rodzajach.
Jeden jest gruby, trochę mięsisty, gładki i taki, no, atłasowy, drugi
cienki, śliski i ewidentnie plastikowy w dotyku. Jak łatwo się domyślać,
drugiego należy unikać, bo jest niesympatyczny, gryzie i się elektryzuje,
buech.

Pozdrawiam
H. (z chrapką na jedną okropnie prześliczną "prawdziwą" atłasową pościel, ma
ktoś zbędne sześć stów?)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

6. Data: 2006-04-12 10:57:26

Od: "sylvia" <s...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mnie osobiście taka pościel tez nie odpowiada bo wolę mięciutą i przyjemna w
dotylku ale jak napisałam wcześniej jest to prezent, który po konsultacji z
nią sama zaproponowała mi moja przyjaciółeczka.
Pozdrawiam
Sylwia

7. Data: 2006-04-12 11:58:36

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>
napisał w wiadomości news:e1ilcm$psn$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> Jak łatwo się domyślać, drugiego należy unikać, bo jest
> niesympatyczny, gryzie i się elektryzuje, buech.

A pierwszego należy unikać, bo nadaje się tylko i wyłącznie do
pięknegowyglądaniazarazpopościeleniu. Do spania nie nadaje się
kompletnie, bo jest zbyt gładki, człowiek się po tym ślizga, w kołdrę
nie można się zakokonić metodą obracania się wokół wzdłużnej osi,
tylko trzeba kończyny angażować, z poduszki się zjeżdża i wogóle!

J. (ciężko doświadczony otrzymanym tego typu prezentem ślubnym)

8. Data: 2006-04-12 12:11:00

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] A pierwszego należy unikać, bo nadaje się tylko
> i wyłącznie do pięknegowyglądaniazarazpopościeleniu.
> Do spania nie nadaje się kompletnie,

Ojej. Dobrze, że przez ostatnie parę lat o tym nie wiedziałam :)

> bo jest zbyt gładki, człowiek się po tym ślizga[...]

http://tiny.pl/gmdk :> :P

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

9. Data: 2006-04-12 12:44:27

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:e1iqs1$8ag$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ojej. Dobrze, że przez ostatnie parę lat o tym nie wiedziałam :)

Oj bo Ty kobieta jesteś, moja żona też twierdzi, że to wygodne, miłe i
(koronny argument) ładne. W męskiej części społeczeństwa zdaje się, że
obowiązuje raczej opinia do mojej zbliżona :-) U nas w domu na
szczęście moja opinia przeważyła, cudna satynowa pościel leży gdzieś
na samym dnie szafy.

> http://tiny.pl/gmdk :> :P

:-)))))
Ta pościel, co z gościa w nocy zeszła i poszła spać do przedpokoju
znów mnie na kolana powaliła :-))))
A'propos - w którymś Pratchett'cie jest taka piękna scena (IMO jedna
z najlepszych opisanych w jego książkach) przedstawiająca ewakuujący
się z zagrożonego pokoju łóżkowy materac, wynoszony solidarnie na
grzbietach wszystkich zamieszkujących go stworzonek, teraz czytając o
tej kołdrze skojarzenie miałem natychmiastowe :-)

J.

10. Data: 2006-04-12 13:06:51

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]W męskiej części społeczeństwa zdaje się, że obowiązuje raczej opinia
> do mojej zbliżona :-)

Tam obowiązuje :) U nas przy satynie upiera się głównie TŻ, któremu jest za
ciepło (w szesnastu stopniach :-/...).

> [...]ewakuujący się z zagrożonego pokoju łóżkowy materac,
> wynoszony solidarnie na grzbietach wszystkich zamieszkujących
> go stworzonek[...]

Popłakałam się na samą myśl :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Gdzie szukać domu...
WLASNORECZNE FLIZOWANIE
SP(rzed)AM - Viessmann na olej opałowy + przepracowany
Gałka do szklanych drzwi z zamykaniem (WC)
wykończenia - połączenia malowanego z tapetą