gdzie w Wawie Founde do max 250 zł

1. Data: 2003-11-20 13:33:32

Temat: gdzie w Wawie Founde do max 250 zł
Od: "Albercikk" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o takie w miarę porządne, dobrze by było żeby było żeliwne, bo
aluminiową tandetę to ja i za 90 zł widziałem ale coś takiego to raczej chyba
tylko namiastka i licha tandeta, słyszałem że się w takim sprzęcie łato
przypalić i słabo trzyma ciepło..zresztą to ma być prezent także nie che dawać
lipy, jednak finanse nie pozwalają mi na większy wydatek.
Pzdr

1. Data: 2003-11-20 15:11:11

Temat: Re: gdzie w Wawie Founde do max 250 zł
Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Nov 2003 14:33:32 +0100, Albercikk wrote:

> [...]
> przypalić i słabo trzyma ciepło..zresztą to ma być prezent także nie che dawać
> lipy, jednak finanse nie pozwalają mi na większy wydatek.

Jak prawdziwy garnek do fondue, i to serowego, to kamionkowy, a nie
zeliwny. Akurat te zeliwne, ktore widzialem, to byly dosc toporne. Fajne
zestawy widzialem, ale w Krakowie, w Plazie.

mucher

1. Data: 2003-11-20 15:32:19

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Jak prawdziwy garnek do fondue, i to serowego, to kamionkowy, a nie
> zeliwny. Akurat te zeliwne, ktore widzialem, to byly dosc toporne. Fajne
> zestawy widzialem, ale w Krakowie, w Plazie.

do fondue to żeliwny, do fondue serowego kamionkowy.

Waldek

1. Data: 2003-11-20 16:02:48

Od: "Nomika" <m...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Albercikk" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
dawać
> lipy, jednak finanse nie pozwalają mi na większy wydatek.

Widziałam fajne na swiętokrzyskiej pomiędzy Marszałkowską a Emilii Plater,
sa tam 2 sklepy obok siebie z różnymi cudeńkami kuchennymi, mniej wiecej w
połowie drogi.
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2003-11-20 21:11:40

Od: "Piotrosia" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albercikk" :
> Chodzi mi o takie w miarę porządne, dobrze by było żeby było żeliwne, bo
> aluminiową tandetę to ja i za 90 zł widziałem

Duży wybór zestawów widziałam w sklepie DUKA w Klifie na Okopowej.
Ale cen za nic nie pamiętam;-(
na pewno był duży wybór, może znajdziesz coś dobrego do 250zł.

pozdrawiam
Piotrosia
www.piotrosie.pl

1. Data: 2003-11-25 11:49:02

Od: "Albercikk" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje wszystkim za pomoc a serdecznie "Piotrosi" :) - udało się kupić w
Klifie.
Pzdr

papierowe foremki do ciasteczek - gdzie w wawie?
Zmywarka, jaka kupic?
kluski tarte czy szare
co na zimno? [chyba troche OT]
czy sadlo wieprzowe jest zdrowe?