głóóóóód !!

1. Data: 2002-02-18 09:21:38

Temat: Re: głóóóóód !!
Od: "Magdalena Szymko" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co to jest ta dieta montignac, o ktorej tyle sie tu pisze i gdzie mozna
cos
> o tym przeczytac.
W skrocie o diecie Montignac mozesz przeczytac:
http://www.geocities.com/artvitae1/ARTVITAE.html
lub http://www.dieta.info.pl/metoda_montignac_nie_jest_t
rudna.htm
a najlepiej jest kupic ksiazke w ktorej jest wszystko bardzo
dokladnie opisane "Jesc ay schudnac" M.Montignac.

Pozdrawiam.
MagDusia !!!

P.S. I wcale sie tu o niej duzo nie mowi. :)

2. Data: 2002-02-18 19:48:44

Temat: głóóóóód !!
Od: "BM" <b...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

mam konktertne pytanie do grupowiczów:

jak powstrzymac uczucie głodu, ktore towarzyszy mi codzienie od obiadu do
wieczora. wtedy popelnia najwiecej tzw "blędów" przekaskami slodyczami itp.
a glodny jesem dalej.

z drugiej strony ciezko pracowac, jezeli od 13, kiedy juz zjem zdrowy obiad,
do 19 ciagle ma sie ochote cos zjesc.
czy pisie koktajli-wypelniaczy cos pomaga? czy sa jakies inne srodki?

z gory dzieki

b.

3. Data: 2002-02-18 19:50:31

Od: "BM" <b...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze jedno:

4. Data: 2002-02-18 20:25:56

Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam "zalanie" jelit tluszczem - najlepiej zwierzecym. Wypij szklanke
smietany 30% i nie ma mowy o ssaniu do nastepnego ranka. Ja sie zywie w ten
sposob od lat i juz po prostu nie wiem co to glod. Przy diecie
wysokotluszczowej jest plynne przejscie pomiedzy spalaniem pokarmu a
spalaniem wlasnych tkanek. Nie ma mozliwosci abys czul glod nawet jak przez
tydzien nie bedziesz nic jadl. Oczywiscie nie nalezy tak robic tylko
codziennie porzadnie sie zalac tluszczem raz lub dwa razy dziennie i problem
odpada.
Pozdrawiam
tom

5. Data: 2002-02-18 20:46:30

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
obiad,
> do 19 ciagle ma sie ochote cos zjesc.
> czy pisie koktajli-wypelniaczy cos pomaga? czy sa jakies inne srodki?

Tak się niestety składa, że organizm ciągle będzie głodny, dopóki nie
dostanie tłustego jedzenia. Każde inne, choćbyś nie wiem ile zjadł, szybko
"idzie w boki",
a ssaniem znowu organizm woła:
"daj mi durniu wreszcie coś konkretnego!!!" ; )
i w dodatku od tego konkretnego jedzenia się chudnie!

Od 3 lat i 8 miesięcy nie wiem, co to głód, a coraz częściej
jem raz dziennie - obiadokolację.

Pozdrawiam
Krystyna

6. Data: 2002-02-18 20:57:12

Od: "Marcin K." <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wieczora. (...)
> z drugiej strony ciezko pracowac, jezeli od 13, kiedy juz zjem zdrowy

Witam;
Najlepsze rozwiazanie, to , poprostu cos zjesc. (byle nie slodycze)
Odstepy miedzy posilkami powinny wynosic 3-4 godz.

Pozdrawiam
Marcin K.

7. Data: 2002-02-19 06:39:33

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od 3 lat i 8 miesięcy nie wiem, co to głód, a coraz częściej
> jem raz dziennie - obiadokolację.

Ostatnio wpadliśmy na to samo !
Rano kawa/herbata ze śmietanką albo masłem ;-) a dopiero po pracy
obiadokolacja. Jak wyjdzie za mało węgli robię tosty z niewielkimi dodatkami
albo idę na piwko :-))))

"Jadarek" - Dariusz Kral

8. Data: 2002-02-19 07:31:52

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BM" <b...@y...de> wrote in message
> [...]
>
> jak powstrzymac uczucie głodu, ktore towarzyszy mi codzienie od obiadu do
> wieczora. wtedy popelnia najwiecej tzw "blędów" przekaskami slodyczami

kiedys zupelnie sam wpadlem na rozwiazanie (ktore zreszta jest zgodne
z powyzszymi postami) otoz jak zjadlem rano 2 jaja po wiedensku
z maslem + kanapeczke to przez caly dzien bylo mi dobrze i
nie kupowalem paczkow drozdzowek i innych swinstw.
teraz stosuje to samo tylko w postaci "lekkiej" jajecznicy(bialko sciete!)
z 3 zoltek i 1 jaja + 40 gr masla + mala kanapeczka

9. Data: 2002-02-19 21:13:12

Od: "BM" <b...@y...de> szukaj wiadomości tego autora

szklanke 30% smietany??!!

nie znam sie na dietach, ale to kojarzy mi sie z najbardziej niezdrowym
jedzeniem.
jak to sie dziej, ze tluszcze, o ktorych mow sie, ze trzeba ich unikac,
tutaj wychodza na zdrowie?

b.

10. Data: 2002-02-20 08:13:44

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedzeniem.
> jak to sie dziej, ze tluszcze, o ktorych mow sie, ze trzeba ich unikac,

Widzisz, tak jak górnik do fedrowania potrzebuje węgla, tak lekarz
potrzebuje pacjentów. Dlatego nauka mówi co innego, a lekarze co innego.
Pewnie nie raz czytałe(a)ś, że tłuszcze nie powinny stanowić więcej jak 30%
pożywienia. Zacytuję Ci zdanie ze skryptu Collegium Medicum UJ "Podstawy
biochemiczne gospodarki lipidowej organizmu człowieka" str.8:
"Przyjmuje się, że tłuszcze podawane w ciągu doby z pożywieniem powinny
pokrywać zapotrzebowanie na substancje niezbędne do wytwarzania lipidów
budulcowych oraz dostarczać CO NAJMNIEJ 30% potrzebnej energii."

Ludzie myślący (nie dotyczy to jednego na B) mogą podumać nad tekstem ze
strony 83:
"Niezależnie od wieku u zdrowych ludzi komórki tkanki mięśniowej pokrywają z
utleniania kwasów tłuszczowych około 60% zapotrzebowania energetycznego po
posiłkach, natomiast w okresach międzytrawiennych aż 80%."

Pozdrawiam
Leszek

Jak rozpoczac skuteczna diete?
Literatura