glosne mieszkanie/8p

21. Data: 2008-08-22 14:18:22

Temat: Re: glosne mieszkanie/8p
Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " artur" <e...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g8i9vu$fm1$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> pietrze przy dosc duzej i niestety glosnej ulicy.
> Oczywiscie developer twierdzi ze na 8 pietrze to juz nic nie slychac i ze
> jest
> cicho, ale oczywiscie co mam mowic - chce przeciez sprzedac mieszkanko...
>
> Moze ktos z Was mieszka w takiej okolicy na podobnej kondygnacji i sie
> moze
> wypowiedziec... Pomozecie ?
>
> Tak technicznie - jest to ulica wielkosci AL. KEN w warszawie, budynek
> mniej
> wiecej 20 metrow od niej, moje mieszkanie byloby na scianie prostopadlej

Dzisiaj jeszcze biegałem po kilku mieszkaniach przy KEN (na 6 piętrze), bo
akurat odbierałem swoje i miałem okazję prównać głośność od KEN i od tyłu.
Powiem jedno - niebo a ziemia. Niestety, w ciągu dnia jest głośno. A jeszcze
rozpoczęto prace drogowe na budowie drugiej nitki KEN.
Tak jak wcześniej pisałem - od KEN w ciągu dnia jest głośno, w nocy ruch
jest juz o wiele mniejszy, ale rano na pewno obudzi. To samo potwierdza
wielu moich klientów mieszkających od KEN. Zaleta takiego mieszkania to może
fajniejszy widok, ale jak masz lokal z boku budynku to nawet tego nie masz.

22. Data: 2008-08-24 10:18:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Aug 2008 15:39:05 +0200, karol napisał(a):

> [...]
>
> Ja tam nienawidzę za zimne zimy i ciepłe lata ;) Dla mnie idealnie by
> było stale 20-22 bez deszczu :P Ale się nie da :(

Cooo? Bez deszczu to ja bym zginęła i rośliny moje...

> W samochodzie kiedy się poruszasz to i bez klimy da radę(trochę głośno),
> ale koreczek i wszyscy umarli.

Ja mam taki maleńki spryskiwacz i robię sobie mgiełkę na całe ciało -
boskie.

> Ej nie po to mi klima. Ja chcę tak jak lubię ;)

No to ja też - lubię i chcę bez kilmy //emotek domyślny

> [...]
>
> Od tego mam urządzenia aby pewne sprawy za mnie załatwiały, leniwy jestem :P
>
> Ja Cię nie przekonam Ty mnie, ale miło było pogadać :)
> Mroźnych zim i ciepłych lat - ja jakoś dzięki technice przeżyję :P

Dzienks, Ty jakoś z nią, a ja bez niej świetnie //emotek

"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

23. Data: 2008-08-25 07:46:41

Od: "Bartnick" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam taki maleńki spryskiwacz i robię sobie mgiełkę na całe ciało -
> boskie.

W samochodzi w korku i dajesz na całe ciało? :-)
To sąsiedni kierowcy mają niezłe widoki ;-)
Wybacz, ale skojarzenia to przekleństwo...
Pozdrawiam
Bartosz

24. Data: 2008-08-25 08:20:39

Od: karol <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartnick wrote:

> W samochodzi w korku i dajesz na całe ciało? :-)
> To sąsiedni kierowcy mają niezłe widoki ;-)
> Wybacz, ale skojarzenia to przekleństwo...

Dokładnie o tym samym pomyślałem :P
Wtedy tym bardziej klima by mi była potrzebna :D

Karol

25. Data: 2008-08-25 14:26:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Aug 2008 09:46:41 +0200, Bartnick napisał(a):

> W samochodzi w korku i dajesz na całe ciało? :-)
> To sąsiedni kierowcy mają niezłe widoki ;-)
> Wybacz, ale skojarzenia to przekleństwo...
> Pozdrawiam
> Bartosz

No, kiedy jest konieczność używania klimy, to raczej głównie latem, kiedy
jest upał, prawda?
Wtedy chodzę raczej mało ubrana i głównie w sukienkach - widoki są, a co
mnie to... Mgiełka jest świetna - powiedzmy na twarz, dekolt i inne
(liczne) odsłonięte części ciała, to wystarczy.

26. Data: 2008-08-25 14:27:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Aug 2008 10:20:39 +0200, karol napisał(a):

> Dokładnie o tym samym pomyślałem :P
> Wtedy tym bardziej klima by mi była potrzebna :D

A, chyba że tak. To popieram klimę wobec tego.

27. Data: 2008-08-25 20:03:19

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ty się smiej, post z przed paru dni z forum osiedlowego:

"Prosba do Panstwa ekshibicjonistow!
Thread Started on 15 Aug, 2008, 19:31
Szanowni Sasiedzi z ostatniego pietra w srodkowym malym bloku - chyba B,
zamieszkujacy mieszkanie w prawym gornym rogu patrzac od
'ogrodkow':
UPRZEJMIE PROSZE o zmniejszenie odrobine swoich zapedow ekshibicjonistycznych!
Jak Panstwo doskonale wiedza, Panstwa sypialnia, kuchnia, salon sa doskonale widoczne
dla mieszkancow bloku D - zwlaszcza dwoch
ostatnich pieter.
Nie wszyscy chca ogladac Pania lub Pana codzacych non stop nago...
Poczatkowo sie z tego smialismy, ale ostatnimi czasy troche Panstwo przesadzaja!
Nagosc we wlasnym mieszkaniu jest przeciez normalna - nawet dla dzieci, jednak
paradowanie tak po balkonie lub uprawianie seksu na
widoku juz niekoniecznie.
Zaznaczam, ze nie jestem pruderyjna!
Jestem po prostu MATKA dwojki dzieci - 8 i 6 lat, i uwazam, iz jest zdecydowanie za
wczesnie na odpowiadanie na pytania "co Ci
Panstwo robia", albo: "co ten Pan robi tej Pani?" - dla niezorientowanych wlasciwa
odpowiedz brzmi: minetke!
Obroncom teorii "wolnosc Tomku w swoim domku" dodam tylko, ze nie jestem w stanie
ochronic dzieci przed tym widokiem!
Musielibysmy od rana do nocy siedziec w mieszkaniu z zasunietymi roletami!
Syn odrabia lekcje przy biurku stojacym przy oknie - zrozumiale: zeby mial lepsze
oswietlenie i nie psuc oczu, a tu nagle bardzo
intensywna lekcja z wychowania seksualnego!
Siadamy do niedzielnego sniadania, obiadu, czy kolacji, a tu znowu to samo....
JEST TO NIEWLASCIWE!
Bardzo prosze o poszanownie pewnych oczywistych zasad, a nie ostentacyjne stawanie w
oknie na golasa, tak jak dzisiaj po szybkim
seksie Pani pozujaca do kolejnych zdjec.
Sa to zachowania ekshibicjonistyczne i jesli za przeproszeniem w dupie maja Panstwo
innych doroslych sasiadow, to prosze wziac pod
uwage, ze widza to dzieci!
Czy na naszym osiedlu sa jeszcze inni uprawiajacy seks przy dzieciach - niewazne:
swoich lub cudzych????
nie sadze!
Czy sa inni rodzice pozwalajacy 6 lub 8 latkom ogladac pary uprawiajace seks - w
telewizji czy tym bardziej 'na zywo'?????
Takze nie sadze!
Moze maly filmik z dzisiejszej popoludniowej minetki?
Albo jakies zdjecie Pani stojacej nago na balkonie, lub pana Golasa przygotowujacego
posilek?
Chyba Panstwo, do ktorych moja prosba jest adresowana nie mieliby nic przeciwko -
przeciez lubia jak sie na nich w takich momentach
patrzy....
A inni?
coz...
Ja po prostu PROSZE o korygowanie zwoich zachowan, bo naprawde patrza na to takze
dzieci!
Mi juz brakuje slow:-(
gosiah"

28. Data: 2008-08-25 22:33:27

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sie, 22:03, " 666" <u...@w...eu> wrote:
> Ty się smiej, post z przed paru dni z forum osiedlowego:

LOL
Poprawiles mi humor.

przeklej odpowiedzi w watku ;p

Pozdrawiam
Rafal

29. Data: 2008-08-26 06:21:29

Od: ss <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> koniecznie mieszkać w mieście...
> Albo rybka, albo... wieś.
> Dla mnie ważniejsze jest powietrze.

> To nie jest głupie: ja mam coś takiego, że kiedy wchodzę do jakiegoś
> mieszkania, to od razu wiem, czy mogę/mogłabym zostać tu na zawsze. Nie
> wiem, co tu dziala - jakieś poczucie "dobrostatku", tak bym to nazwała
> nieformalnie. Takie moje feng-shui, w które nie wierzę, ale które odczuwam
> po swojemu, a może to właśnie TO?
> I własnie gdybym kupowała mieszkanie, kierowałabym się tym uczuciem, potem
> oczywiście sprawdzając dokładnie szczegóły...

No i właśnie to jest to o czym mówię! teraz naprawdę można wybrać z
dużej ilości mieszkań i nie brać co leci. W końcu to ma być nasz dom,
miejsce w którym czujemy się komfortowo i mamy odpocząć po trudach
całego dnia więc dlaczego nie zadać sobie trochę trudu i znaleźć coś co
nam się naprawdę podoba a nie brać co popadnie .

30. Data: 2008-08-26 07:35:41

Od: karol <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> Ty się smiej, post z przed paru dni z forum osiedlowego:

[...]

Dobre dobre :)

Wpraszam się na piwko :P
Wklej ich odpowiedź jeśli coś dopisali.

Karol

płyta stalowa między płytą elektryczną a okapem
zmywarka - 1/2 wsadu
Kotłownia gazowa CO na dachu bloku - jakie niedogodności?
Kuchenka Amica - opiekacz na on
Jaka farba do malowania okien?