zmywarka - 1/2 wsadu

1. Data: 2008-08-19 06:55:37

Temat: zmywarka - 1/2 wsadu
Od: "Ramonoth" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprzedawca w sklepie powiada, ze roznica w zuzyciu wody przy 1/2 wsadu
wynosi ok.1,5 litra. Azaliż to prawda?

Chcę kupić Boscha SGV 45M83EU i ona akurat tej funkcji nie ma. Zastanawiam
sie co zrobic.

Ram

2. Data: 2008-08-19 09:08:34

Temat: Re: zmywarka - 1/2 wsadu
Od: "Krzys" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramonoth" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wynosi ok.1,5 litra. Azaliż to prawda?
>
> Chcę kupić Boscha SGV 45M83EU i ona akurat tej funkcji nie ma. Zastanawiam

ale jest znacznie krótszy czas "prania"

3. Data: 2008-08-19 09:31:18

Od: "Akna" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramonoth" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
> Sprzedawca w sklepie powiada, ze roznica w zuzyciu wody przy 1/2 wsadu
> wynosi ok.1,5 litra. Azaliż to prawda?

Zgadza się, dodatkowo zużywasz tyle samo detergentów, a 1/2 wsadu kosztuje
odpowiednio drożej- IMHO - nie opłaca się.
Pozdrawiam,
Akna

4. Data: 2008-08-19 09:41:10

Od: Krzysztof Ciepłucha <k...@u...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzys wrote:
> Użytkownik "Ramonoth" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

> ale jest znacznie krótszy czas "prania"

ale może nie domywać...

ja mam 1/2 wsadu, ale nie używam... jak jest duża różnica w cenie to nie
ma sensu przepłacać.

5. Data: 2008-08-19 10:52:46

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sprzedawca w sklepie powiada, ze roznica w zuzyciu wody przy 1/2 wsadu
> wynosi ok.1,5 litra. Azaliż to prawda?
> Chcę kupić Boscha SGV 45M83EU i ona akurat tej funkcji nie ma.

Ta funkcja nie ma sensu. Zużycie mediów jest praktycznie identyczne, czas
prania też. Jak dadzą funkcję za darmo to brać, ale jak chcą za nią
pieniądze to nie.

--
__________________________________________MAT_______

6. Data: 2008-08-19 10:53:54

Od: "Ramonoth" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za pomoc.

Ram

7. Data: 2008-08-19 19:57:04

Od: "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za pomoc.

Jeśli można- warto zapłacić za opcję szybkiego mycia. Robisz imprę, wrzucasz
trochę przybrudzone naczynia (kieliszki, talerzyki, szklanki etc) i za 15
minut masz czyste

Chiron

8. Data: 2008-08-20 13:26:21

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby to była wóda, to może byłoby warto.
JaC

-----

9. Data: 2008-08-20 13:26:21

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2008-08-20 13:27:11

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

I mokre.
JaC

-----

> za 15 minut masz czyste

Kotłownia gazowa CO na dachu bloku - jakie niedogodności?
Kuchenka Amica - opiekacz na on
Jaka farba do malowania okien?
sprzęt AGD do zabudowy czy wolno stojący
Barierki ze stali nierdzewnej / drewna na podkarpaciu