Re: głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi

Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Tue, 19 Mar 2013 11:32:16 -0700 (PDT)
Subject: Re: głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi
From: ZbyszekZ <z...@g...com>

W dniu wtorek, 19 marca 2013 18:09:15 UTC+1 użytkownik radar napisał:

> Właśnie!

temat i stwierdzi że skórka nie warta wyprawki.

> Wniósł tyle, że przeczytał mój post bez zrozumienia ;) Chciał mi kocioł
>
> w bloku montować ;))) a zaznaczyłem, że mam CO...

Zrozumienia to u Ciebie nie ma.

głowice wifi w mieszkaniu nie maja raczej wiekszego sensu.

> Uzasadnij.

temperatury(np na czas gdy domownicy są w pracy)

> Jak najbardziej ma. W tej chwili płacę za CO =85zł= miesięcznie i grzeję
>
> bez ograniczeń.

Jak wprowadzisz ograniczenia to będziesz płacił albo 2 zł mniej albo więcej.
Zbytnie krótkookresowe obniżenie temperatury wymaga więcej energii przy powrocie do
temperatury właściwej niż utrzymywania stałej, a obniżanie o 2-3 stopnie nie wpłynie
zauważalnie na rachunek.

--
ZZ@private