głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi

1. Data: 2013-01-14 09:40:05

Temat: głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi
Od: radar <_sara_@_post_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

Szukam opinii nt. http://www.technoline.eu/details.php?id=1549&kat=120
#

Potrzebuję do mieszkania 2 pok. + łazienka (centralne ogrzewanie).
Chodzi mi nie tyle o oszczędności co o polepszenie komfortu cieplnego -
wracam z pracy i nie chciałbym czekać aż się nagrzeje. I analogicznie
aby na noc się wyłączało bo czasem zapomnę i jest gorąco w nocy.

--
radar

2. Data: 2013-03-01 13:30:42

Temat: Re: głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi
Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 stycznia 2013 10:40:05 UTC+1 użytkownik radar napisał:
> [...]
chciałbym czekać aż się nagrzeje. I analogicznie aby na noc się wyłączało bo czasem

To kup głowice programowalne. Na cholerę ci wifi? Chcesz sterować z łóżka każdą?
Moze lepiej przez net z daaaaleka sterowac kotłem?

3. Data: 2013-03-03 08:19:57

Od: radar <_sara_@_post_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-01 14:30, Rentier pisze:
> To kup głowice programowalne. Na cholerę ci wifi? Chcesz sterować z łóżka każdą?
> Moze lepiej przez net z daaaaleka sterowac kotłem?

Do mieszkania!
Te z linku są raczej "bezprzewodowe" niż "wifi". Nic innego konkretnego
nie znalazłem i szukam opinii o tychże właśnie.

--
radar

4. Data: 2013-03-18 11:44:27

Od: Łukasz <l...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To kup głowice programowalne. Na cholerę ci wifi? Chcesz sterować z łóżka każdą?
> Moze lepiej przez net z daaaaleka sterowac kotłem?

Dzień Dobry.
A czy to ważne po co mu takie? Skoro Ty nie potrzebujesz to nie znaczy,
że on takich nie chce czy nie potrzebuje. Dla ścisłości prosił o opinię
na konkretny temat ;p

Łukasz

5. Data: 2013-03-18 12:35:51

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 12:44:27 UTC+1 użytkownik Łukasz napisał:
> A czy to ważne po co mu takie? Skoro Ty nie potrzebujesz to nie znaczy,
>
> że on takich nie chce czy nie potrzebuje. Dla ścisłości prosił o opinię
>
> na konkretny temat ;p

Rentier chociaż Swoim postrem cos wniósł do tematu- być może pytający przemyśli temat
i stwierdzi że skórka nie warta wyprawki.
Miałem podobnie: kiedys pytałem jakie grzejniki kupić- ktoś odpisał nie na temat- "po
co Tobie grzejniki zrób podłogówke". Przemyślalem temat i podłogówke zrobiłem. Ale
tylko na parterze i w łazienkach a grzejniki dałem do sypialni. I te grzejniki w
sypialniach zamiast podłogówki to był największy błąd na mojej budowie;)W kolejnym
domu będzie 100% podłogówki.
Ty Swoim postem do tematu nic nie wniosłeś
Żeby nie było ze i ja nic nie wniosłem to napiszę że zgadzam się z Rentierem- głowice
wifi w mieszkaniu nie maja raczej wiekszego sensu.
Dodam jeszcze że większego sensu nie ma równieżz krótkotrwałe okresowe obniżanie
temperatury(np na czas gdy domownicy są w pracy)
Zyski z tego praktycznie pomijalne a bardzo to niekomfortowe co zreszta pytający
zauważył.

6. Data: 2013-03-19 17:09:15

Od: radar <_sara_@_post_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-18 13:35, Kris pisze:
> [...]

Właśnie!

> Rentier chociaż Swoim postrem cos wniósł do tematu- być może pytający przemyśli
temat i stwierdzi że skórka nie warta wyprawki.

Wniósł tyle, że przeczytał mój post bez zrozumienia ;) Chciał mi kocioł
w bloku montować ;))) a zaznaczyłem, że mam CO...

> Żeby nie było ze i ja nic nie wniosłem to napiszę że zgadzam się z Rentierem-
głowice wifi w mieszkaniu nie maja raczej wiekszego sensu.

Uzasadnij.

> [...]
temperatury(np na czas gdy domownicy są w pracy)
> Zyski z tego praktycznie pomijalne a bardzo to niekomfortowe co zreszta pytający

Jak najbardziej ma. W tej chwili płacę za CO =85zł= miesięcznie i grzeję
bez ograniczeń.

--
radar

7. Data: 2013-03-19 18:32:16

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 19 marca 2013 18:09:15 UTC+1 użytkownik radar napisał:

> Właśnie!

temat i stwierdzi że skórka nie warta wyprawki.

> Wniósł tyle, że przeczytał mój post bez zrozumienia ;) Chciał mi kocioł
>
> w bloku montować ;))) a zaznaczyłem, że mam CO...

Zrozumienia to u Ciebie nie ma.

> [...]
temperatury(np na czas gdy domownicy są w pracy)

> Jak najbardziej ma. W tej chwili płacę za CO =85zł= miesięcznie i grzeję

Jak wprowadzisz ograniczenia to będziesz płacił albo 2 zł mniej albo więcej.
Zbytnie krótkookresowe obniżenie temperatury wymaga więcej energii przy powrocie do
temperatury właściwej niż utrzymywania stałej, a obniżanie o 2-3 stopnie nie wpłynie
zauważalnie na rachunek.

--
ZZ@private

8. Data: 2013-03-19 19:01:18

Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2013-03-20 19:06:07

Od: radar <_sara_@_post_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-19 19:32, ZbyszekZ pisze:
> Jak wprowadzisz ograniczenia to będziesz płacił albo 2 zł mniej albo więcej.

Wyraziłem się nieprecyzyjnie. Skręcam kaloryfery jak wychodzę, odkręcam
jak jestem w domu.

P.S. Błagam o ludzkie cytowanie!

--
radar

10. Data: 2013-03-20 19:06:13

Od: radar <_sara_@_post_._pl_> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-19 20:01, Kris pisze:
[ciach]

??

Tight lesbians with a strap on
Crownsville, Maryland Porn Stars (Libby, Audrey & Hannah Decker)
Cheap Ugg Boots wholesale Ugg Boots men's women's kid's wholesale www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Armani Sweater,Burberry Sweater,CK Sweater,DG Sweater,Dior Sweater,Dsquared Sweater,G-star Sweater,Gucci Sweater,Lacoste Sweater,LV Sweater,Moncler Sweater,Polo Sweater,Prada Sweater,Paul Smith Sweater,Tommy Sweater www.Buy-GoodGoods.com
Cheap Aidias Goodyear shoes wholesale www.Buy-GoodGoods.com