on kocha inna, ale mnie tez

661. Data: 2003-06-10 11:28:24

Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Qwax" <...@...Q> mówi:

>No to zejdź jeszcze głębiej i zadaj jeszcze jedno pytanie 'dlaczego' a
>może złapiesz że 'per analogiam' zadanie jeszcze jednego pytania
>'dlaczego' w przykładzie do którego odnosi się analogia daje ten sam
>efekt! - i właśnie daje 'szerszą perspektywę.
>
><< Dużą sztuką jest znalezienie 'ostatniego' pytania "dlaczego?">>

Dlaczego odnoszę wrażenie, że sugerujesz, że odpowiedź na nie będzie
zgodna z twoim założeniem?

Agnieszka
--
(-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

662. Data: 2003-06-10 12:09:31

Temat: Re: (głupawka przedpołudniowa)
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Skomplikowane - musze to przemyśleć ;-)))
> tylko którą półkulą ???

Chyba - którym jądrem - chciałeś zapytać? ;-)

Sowa

663. Data: 2003-06-10 12:33:31

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> No właśnie!
> Ktoś wymyśla sobie jakieś paranoiczne podejście do jedzenia i potem
> podaje to jako przykład normalności!

No właśnie - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia/jedzenia?.
Dla wege to Twoje wyobrażenie o jedzeniu jest paranoiczne,
dla pani X, czy pana Y może być paranoiczne Twoje wyobrażenie
o "wyższym poziomie moralności"

Dla czego?
Bo nie jest ich.

A więc wracamy do punktu gdzie kij znów ma 2 końce:
dla czego? <-------------> dla tego!

Sowa

I kto Ci powiedział że wszyscy wegetarianie nie lubią mięsa?
Jedni lubią, drudzy nie lubią - łączy ich jedynie to,
że go _nie jedzą_

664. Data: 2003-06-10 12:48:14

Od: "Iwcia&Pstryk" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. a swoją drogą to już całkiem w tej anatomi się pogubiłem. Jeśli mam
> spermę zamiast mózgu to znaczy, że mam ją w głowie to mózg mam ....
zamiast
> spermy w penisie ??? oj.... nic pojąć nie mogę - ale biorąc pod uwagę
jakim
> organem myślę to pewnie nic zaskakującego ;-PPPP

Nie to nie tak :) Mózg jest zanurzony w spermie zatem jak będziesz się
namiętnie masturbować to zwoje ci się zasuszą i się zaczną telepać :)
Słychać jak potrząsnąć...

Hihi powyższe czytane w jakimś podręczniku do wychowywania chlopców z
początku wieku...

Iwcia hormonalnie uchachana

665. Data: 2003-06-10 12:55:22

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." wrote:

> Ale w innym poście Agi pisała że chciałaby mieć wyłączność i że chodzi o
> uczucia.

Basiu - Agati, nie Agi. Nie chcialabym byc laczona z tym watkiem, za
smutny dla mnie, za wiele oklamywania i zludzen tu widze.
pzdr
agi

667. Data: 2003-06-10 13:04:26

Od: "Nixe" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a tak oto pisze:

:: jesli ktos byl w podobnej sytuacji, obiektynym juz nigdy nie
:: bedzie.

Ale jeśli ktoś NIE był w takiej sytuacji, to, z całym szacunkiem, ale nie ma
zielonego pojęcia, o czym pisze.

PozdrawiaM.

666. Data: 2003-06-10 13:04:26

Temat: Re: Re:OT on kocha inna, ale mnie tez
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> a to, to nie jest odpowiedz?

Tak - ale... nie zupełnie ;-)))

Qwax

668. Data: 2003-06-10 13:04:40

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwcia&Pstryk" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Hihi powyższe czytane w jakimś podręczniku do wychowywania chlopców z
> początku wieku...

Żartujesz?! :-D
A możesz jakoś tak bardziej szczegółowo przytoczyć?
A o dziewczynkach też tam było, czy wtedy jeszcze dziewczynki nie robiły nic
poza artystycznym obszywaniem dziurki w prześcieradle i analogicznym do
tegoż zajęcia, rodzeniem dzieci?
A może jakieś inne "smaczki"?

Sowa - zachwycona wiedza medyczną z przed 100(?) lat

669. Data: 2003-06-10 13:05:49

Od: "Nixe" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa tak oto pisze:

:: Zwłaszcza jak to on robił w bambo, a nie jego.

Jackowi, który robił (jak to mówisz) w bambo, nie warto wierzyć, bo
nieobiektywny.
Agati, robionej w bambo, nie warto wierzyć, bo sama biedna nie wie, co
plecie.
Jasne - lepiej uwierzyć komuś, kto nie ma nawet zielonego pojęcia o problemie
:->

PozdrawiaM.

670. Data: 2003-06-10 13:10:00

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie - punkt widzenia zależy od punktu siedzenia/jedzenia?.
> Dla wege to Twoje wyobrażenie o jedzeniu jest paranoiczne,

Szczególnie jak stwierzono u dzieci wegeterian niedorozwój organizmu
wywołany brakiem mięsa w pożywieniu - co zrobić że jesteśmy
zwierzętami 'wszystkożernymi' i dlatego uważam wszelkie teorie wege*
jako poronione (paranoiczne) - przy czym rozumiem że ktoś ma podejście
takie jak ja do alkocholu - nie używam bo mi nie smakuje ;-)))

> dla pani X, czy pana Y może być paranoiczne Twoje wyobrażenie
> o "wyższym poziomie moralności"

Bo jest !!! (z pewnego punktu widzenia ;-)))

> Dla czego?
> Bo nie jest ich.

Jeżeli tylko dlatego to powinni się leczyć!!!

> I kto Ci powiedział że wszyscy wegetarianie nie lubią mięsa?
> Jedni lubią, drudzy nie lubią - łączy ich jedynie to,
> że go _nie jedzą_

I właśnie w tym jest problem - jeżeli lubią to znaczy że ich organizm
tego potrzebuje i daje im znać że by chętnie...

Pozdrawiam
Qwax

Re: katolicyzm a prezerwatywy
pegperego atlantico