gołąbki inaczej (z modyfikacjami)

1. Data: 2007-04-04 15:59:33

Temat: gołąbki inaczej (z modyfikacjami)
Od: "bodzio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... poniewaz tematyka jest inna wiec zaczynam nowy,drugi watek.

robiłem dzisiaj gołąbki inaczej w poniżej opisany sposób, i zastanawiałem
sie nad pewnymi modyfikacjami - które zawarłem w nawiasie, proszę o opinie
fachowców:

do zmielonego miesa dodałem, szatkowanej kapusty pekinskiej i ugotowanej
marchewki,selera,pora, (zastanawiam sie czy nie mozna by dodac troche
grzybków np suszonych ale nie wiem jak je przygotować, i hm... moze by
jeszcze raz przemielic ale nie wiem czy nie straci swoich walorów i
odpowiedniej konsystencji???)

obsmazyłem i wrzuciłem do wywaru (po warzywach) z którego po dodaniu
koncentratu pomidorowego, przypraw i śmietany zrobiłem sosik,

podałem z ugotowanym ryżem

jaka sałatka jest odpowiednia do takiego dania?

Podzdrawiam
bodi

2. Data: 2007-04-04 16:02:05

Temat: Re: gołąbki inaczej (z modyfikacjami)
Od: "bodzio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps tam było jeszcze jajko, pieprz, sól i bółka tarta w tym mielonym

ps1 prosze sie nie smiac jesli któres z uwag byłyby głupie ale dopiero
zaczynam swoją przygodę z kuchnia i nie bardzo sie jeszcze orientuje co z
czym..

3. Data: 2007-04-04 21:21:51

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

bodzio wrote:
> [...]
>
> robiłem dzisiaj gołąbki inaczej w poniżej opisany sposób, i
> zastanawiałem sie nad pewnymi modyfikacjami - które zawarłem w nawiasie,

Najwazniejsze jest to, czy one Tobie smakowaly.

> do zmielonego miesa

wolowina, wieprzowina, czy mieszanka?

> [...]
> grzybków np suszonych ale nie wiem jak je przygotować, i hm... moze by
> jeszcze raz przemielic ale nie wiem czy nie straci swoich walorów i

Mozna. Suszone grzyby namoczyc w malej ilosci goracej wody. Po pol
godzinie odcisnac i poszatkowac nozem i dodac do nadzienia. Bardzo
dobrze sie komponuja z mielonym miesem

> obsmazyłem i wrzuciłem do wywaru (po warzywach) z którego po dodaniu
> koncentratu pomidorowego, przypraw i śmietany zrobiłem sosik,

Nastepnym razem omin koncentrat (zabija swoim ostrym smakiem delikatny
smak golabkow), i do sosu dodaj wode z odcisnietych suszonych grzybow.
Mozesz zaciagnac smietana, albo zasmazka (ja wole zasmazke). Koniecznie
dodaj swiezego koperku.

> podałem z ugotowanym ryżem

Jesli mozna jesc sushi nori z ryzem na wierzchu, to czemu nie golabki?

> jaka sałatka jest odpowiednia do takiego dania?

Kolorowa. Papryka pokrojona w paski. Marchewka duszona w masle.

MB

4. Data: 2007-04-05 01:13:47

Od: "bodzio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:13185nhs8oabl07@corp.supernews.com...

> Najwazniejsze jest to, czy one Tobie smakowaly.

> wolowina, wieprzowina, czy mieszanka?

dzieki, był to karczek jak sądzę wieprzowy

Bodi

5. Data: 2007-04-05 05:29:12

Od: Jacek <j...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bodzio said the following on 07-04-04 17:59:

> robiłem dzisiaj gołąbki inaczej w poniżej opisany sposób, i
> zastanawiałem sie nad pewnymi modyfikacjami - które zawarłem w nawiasie,

Ja robię takie gołabki z kapustą białą (drobniutko poszatkowaną), ale
może spróbuję z pekińską ;) ?
--
Jacek

gotowe przyprawy i sosy, które przydatne i dobre które odradzacie
Re: Pizza niepuszysta - czemu?
Co zrobić na obiad w sobotę?
święta wegetariańskie
Czat z Mariolą z Magdy M.