golarka do swetrow

1. Data: 2004-11-15 17:02:21

Temat: golarka do swetrow
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś z Was używa golarki do swetrów do odświeżania zmechaconych ubrań?
Mojemu ulubionemu swetrowi przydałby się taki zabieg, ale nie wiem, czy
takie golarki (kosztujące na allegro max.. 25 zł) to przypadkiem nie szmelc
w stylu telezakupów?
Poradźcie proszę, czy warto to kupić. :)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2004-11-15 21:00:21

Temat: Re: golarka do swetrow
Od: Zibi <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Nov 2004 18:02:21 +0100, Joanna Pawlus <a...@...stopce>
napisał:

> [...]
> szmelc
> w stylu telezakupów?
> Poradźcie proszę, czy warto to kupić. :)

Golarka spełnia swoje przeznaczenie i warto ją zastosować. Pewnie jak
każde urządzenie się zużywa, ale za te pieniądze uratujesz trochę odzieży.

1. Data: 2004-11-15 21:23:17

Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam taka golarke kiedys - dziala, fajna sprawa, ale w MediaMarkcie
widzialam za 10PLN;)
MadziaK

1. Data: 2004-11-16 08:52:20

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> napisał w wiadomości

> Czy ktoś z Was używa golarki do swetrów do odświeżania zmechaconych ubrań?

Sama uzywam takiego na baterie od cos ok.15lat. Bardzo przydatna rzecz.
Widzialm dwa rodzaje w sklepach wolnoclowych (tak chyba sie nazywaja?) i
chce dokupic taki na prad.

Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-11-16 09:24:19

Od: BartM <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Pawlus wrote:
> [...]
> w stylu telezakupów?
> Poradźcie proszę, czy warto to kupić. :)

Ja do "golenia" swetrow uzywam maszynki Gilette Mach3 -
rewelacja... Nigdy nic nie uszkodzilem a efekt bez porownania
lepszy :)

pozdr BartM

1. Data: 2004-11-16 09:34:22

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mialam taka golarke kiedys - dziala, fajna sprawa, ale w MediaMarkcie
> widzialam za 10PLN;)

Ale pewnie zasilana na baterie - takie na allegro są po 7 zł.
Zasilane prądem, z akumulatorem są już droższe.

Ps. Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Mówiąc szczerze spodziewałam się, że
mnie wyśmiejecie - że to jest bezużyteczny szajs. Ale wobec takich opinii,
idę kliknąć "kup teraz" :))

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]
joanna (at) niedzielka (dot) com

GDZIE kupić dywan (Warszawa)
kaloryfer
kamien na wannie akrylowej
odkurzacz Zelmera
No i doczekałem się :[ zwulkanizowana folia na bramie garażowej