Re: gornicy

Data: 2020-06-12 13:14:00
Temat: Re: gornicy
Od: Kviat

W dniu 12.06.2020 o 12:16, XL pisze:
> [...]
41832002401

> Odniosę się do Janowa, bo pierwszy z kolei.
> A więc, tuptusiu, straty w Janowie to wynik PO-wskiej polityki
> sprzedawania zarodków najlepszych rodów koni. Teraz KAŻDY, kto chciał, już
> ma te konie i sam nimi handluje, nieotrzebny do tego Janów.

Jak wy te bzdury wymyślacie? (Wiem, ze sama tego nie wymyśliłaś, ale
jesteś tak głupia, że bezmyślnie to powtarzasz, zamiast samodzielnie
sprawdzić faktyczne przyczyny.)

https://wyborcza.pl/7,75968,25961779,stadniny-w-ruin
ie-niesprzatane-boksy-wynedzniale-konie-oto.html

"Posłanki Platformy Joanna Kluzik-Rostkowska i Dorota Niedziela dokonały
we wtorek inspekcji stadniny w Janowie Podlaskim. Zastały tam obraz
nędzy i rozpaczy, niesprzątane miesiącami boksy, zaniedbane kopyta koni,
wynędzniałe krowy."

https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-05-20/bokso
w-koni-nie-czyszczono-miesiacami-zbrodnia-na-zwierze
tach-w-stadninie-w-janowie-podlaskim/

"Nie ma pełnowartościowej paszy. To, czym karmią konie, woła o pomstę do
nieba. Zważono worek owsa i okazało się, że zamiast 50 kg ma wagę około
30 kg, bo to są plewy, a nie owies"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr