gotujące kobiety

1. Data: 2006-01-30 21:27:44

Temat: gotujące kobiety
Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czytam tą grupę i przywraca mi ona wiarę w dobroć
kobiet, które lubią gotować.
Dziękuję Wam przekulinarne grzebiuszki!

2. Data: 2006-01-30 21:47:23

Temat: Re: gotujące kobiety
Od: "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko <k...@o...pl> napisał(a):

> czytam tą grupę i przywraca mi ona wiarę w dobroć
> kobiet, które lubią gotować.

To tylko fenomen tej grupy. W rzeczywistości wiekszosc dzisiejszych
kobiet potrafi co najwyzej zrobić sałatkę i upiec jakieś (jedno
wybrane) ciasto, które tez im nie zawsze wyjdzie. Albo wyspecjalizują
sie w jakiejs jednej potrawie, a reszta nie istnieje. A zwłaszcza nie
istnieje pyszne, kleiste miesko ;) No ale One wolały na traktory ;>
Nie dziwne więc, ze wiekszosc facetów radzi sobie dzisiaj w kuchi o
wiele lepiej, a One moga sobie co najwyzej ponarzekać, ze przez żoładek
to sie juz nie da ;>

T.

-
http://foto.maniac.org.pl/

3. Data: 2006-01-30 22:04:48

Od: "kukikoko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko jedno mi chodzi po glowie.
Sam lubie bardzo pogotowac, dla wlasnej satysfakcji.
Ale jako facet uwielbiam jak gotuje kobieta.
Nie wiem dlaczego. Lubie to.
Moze to malo poprawne politycznie, ale nie ma nic
fajniejszego niz podany przez kobiete obiad i deser.
A sam lubie i uwielbiam robic spaghettgi.
Wiem, że robie je lepiej niż moja kobieta, ale smakuje
mi lepiej podane z jej rąk.

4. Data: 2006-01-30 22:05:33

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wybrane) ciasto, które tez im nie zawsze wyjdzie. Albo wyspecjalizują
> sie w jakiejs jednej potrawie, a reszta nie istnieje.

chyba na jakies felerne osobniki trafiasz:P

pozdrawiam
monika

--
Dołącz do nas, zostań honorową krwinką !
http://tinyurl.com/4ksta

5. Data: 2006-01-30 23:51:54

Od: "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko <k...@o...pl> napisał(a):

> Moze to malo poprawne politycznie, ale nie ma nic
> fajniejszego niz podany przez kobiete obiad i deser.

Ależ ja również bardzo lubie jak mi ktos z całym ceremoniałem podaje,
ale z jedzenia potem też chciałbym miec troche przyjemności (prócz
zaspokojenia instynktu głodu). Na szczescie potem bywa deser ;)

T.

--
http://foto.maniac.org.pl/

6. Data: 2006-01-30 23:55:20

Od: "Tomasz Piotrowski" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał(a):

> chyba na jakies felerne osobniki trafiasz:P

Dobrze, ze tak kobieta mówi, bo juz bym pewnie cięgi zbierał jakbym sam
to tak okreslił ;)

T.

--
http://foto.maniac.org.pl/

7. Data: 2006-01-31 08:17:01

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 Jan 2006 22:47:23 +0100, Waćpanna lub waćpan Tomasz Piotrowski,
w wiadomości <news:drm1he$fi8$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> Nie dziwne więc, ze wiekszosc facetów radzi sobie dzisiaj w kuchi o
> wiele lepiej, a One moga sobie co najwyzej ponarzekać, ze przez żoładek
> to sie juz nie da ;>

Ja mam szczęście, TŻ robi potrawy za które ja biorę się rzadko (bo np. w
domu nie było zwyczaju) i na odwrót. I możemy się wzajemnie uwodzić :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

8. Data: 2006-01-31 08:26:40

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kukikoko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> przekulinarne grzebiuszki!

Ke?

Ale żeby zaraz do ropuchopodobnych porównywać?
Agata

chłyt martetindody
Brązowe pieczarki
wino, siarczyny