grupa dla kobiet

71. Data: 2002-03-09 04:27:33

Temat: Odp: grupa dla kobiet
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maja Krężel <o...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| : > 99% facetow odpada - oni nawet nie maja bladego pojecia czym sie
rozni
| : > odzywka, balsam i maseczka na wlosy :)))))))))))
| : Jeżu, to ja też odpadam. Nie mam bladego, czym się różni ;-/
| He-he, ja też. Myślałam, że to synonimy ;-)) Aga, jezdemy
stuprocentowe
| chłopy.

No i jak - prawda, ze od razu sie lepiej poczulyscie, nie? :-DDD

A co do szamponow - o maseczce czy balsamie do wlosow pierwsze slysze...
Paranoja - dodawszy 'do zniszczonych', 'do lamliwych', 'do suchych', 'do
przetluszczajacych sie', 'do lupiezu', 'do rozdwojonych koncowek',
'wzmacniajacy cebulki', 'z filtrem UV', 'rozjasniajacy', 'zwiekszajacy
puszystosc', itp, itd... mamy juz wszystko co potrzeba, by dowiedziec
sie o calym przekroju grupy :->>>

Pozdrawiam kolegow :-)P
didziak :-)

72. Data: 2002-03-09 04:30:51

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marynatka <m...@f...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych

| Bo faceci to taki pomiot paskudny, ze do wszystkiego musza wtracic
| swoje zafajdane 3 grosze ;))))))))))))))

A po kim to mamy, jak nie po kobietach? :-)P

Pozdrawiam,
didziak :-)))

73. Data: 2002-03-09 09:24:17

Temat: Re: grupa dla kobiet
Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Mar 2002 05:30:51 +0100, podpisując się jako "didziak"
<d...@g...pl>, napisałeś (aś) :

>A po kim to mamy, jak nie po kobietach? :-)P

Jak to po kobietach?
Wszak ponoć kobieta powstała z żebra Adama - więc jeśli cokolwiek
ktokolwiek ma mieć po kimklwiek to raczej kobiety po facetach....
Ale to żebro to lipna sprawa - znam lepsze części faceta z których
mogłaby powstać kobieta ;))))))

Marzena ubawiona setnie

74. Data: 2002-03-09 13:19:24

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marynatka napisał(a) w wiadomości: ...
>Ale to żebro to lipna sprawa - znam lepsze części faceta z których
>mogłaby powstać kobieta ;))))))

Oooooo, Marzena, to facet ma jakies lepsze czesci niz zebro? Mozesz mi to
przyblizyc??

Margola Tez Ubawiona

75. Data: 2002-03-10 04:48:00

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| Wszak ponoć kobieta powstała z żebra Adama - więc jeśli cokolwiek
| ktokolwiek ma mieć po kimklwiek to raczej kobiety po facetach....

Nie z zebra, ale z (r)zebrow. O to wlasnie chodzilo, ze sie Adam prosil
o kobiete - zebral.
Potem byl ten kradziony owoc - jako owoc samowolki kobiety... no i
pozniej Adam skladal reklamacje (a moze rekojmie? Nie wiem, nie
rozumialem tych niuansow przy okazji watku o SimLockach)... ale to w
nastepnych odcinkach dopiero.
I tak juz do dzis sie to toczy :-))
Podsumowujac - z zebra, a nie - z zebrow! To pierwsze to taka prokobieca
interpretacja - nie mamy z Wami nic wspolnego! :-)PPPP

| Ale to żebro to lipna sprawa - znam lepsze części faceta z których
| mogłaby powstać kobieta ;))))))

No slucham, slucham? Nie powiesz tego, o czym ja mysle, bo sama jestes
kobieta i sobie nie nawrzucasz :-)))))))))))))))))))))))))
Zaciekawilas mnie - przyznam sie szczerze :-)

{
W raju - tuz po stworzeniu pary ludzkiej - Bog pyta:
- Kto chceeeeee..... sikac na stojaco?!
- Ja, ja chce! - wyrywa sie pierwszy Adam.
- Dobrze... Ewie zostaja zatem wielokrotne orgazmy.
}

Pozdrawiam zebrowo :-)
didziak :-)

76. Data: 2002-03-10 04:53:00

Temat: (OT) Grube dla kobiet :-))
Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Margolka Sularczyk <m...@p...bg.univ.gda.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych

| Oooooo, Marzena, to facet ma jakies lepsze czesci niz zebro? Mozesz mi
| przyblizyc??

{
Profesor na egzaminie z anatomii zadaje pytanie dwojce studentow - jej i
jemu:
- Z jakiej tkanki zbudowany jest narzad plciowy meski?
Po chwili wahania odpowiada student:
- Z tkanki miesniowej.
Studentka:
- Z tkanki kostnej.
Profesor:
- Pan zdal, a Pani sie tylko zdawalo...

Profesor na egzaminie z anatomii zadaje pytanie dwojce studentow - jej i
jemu:
- Jaki narzad w ciele czlowieka moze zwiekszyc dwukrotnie swoja srednice
i rozmiar?
Studentka:
- Penis.
Student:
- Zrenica.
Profesor:
- Panu gratuluje zdanego egzaminu, Pani - fenomenalnego chlopaka.
}

A siakos tak mi sie nasunelo, jesli mowa o zdolnych narzadach :-))))

Pozdrawiam serdecznie :-)
didziak :-))

77. Data: 2002-03-10 05:17:13

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik didziak <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
powalil:

| Podsumowujac - z zebra, a nie - z zebrow!

Podsumowujac - nie z zebra, ale - z zebrow!
Reszta juz ta sama :-))))

Pomylone misie - pomylilo mi sie,
didziak :-))

78. Data: 2002-03-10 08:41:18

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka napisał(a) w wiadomości: ...

>Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

>Ja nie twierdzę, że to wylęgarnia Einsteinów w spódnicy ;-)
>Właśnie taka "babska" strona. No i może "wleźć tam każda lama" - jak to
>uprzejmie określiłaś. Czy uważasz, że przed wypowiedzią na forum należy
>zrobić każdej uczestniczce test IQ i dopuścić te z ilorazem powyżej 160?

Nie mam nic przeciwko. A tak serio - Usenet ma swoją specyfikę, kulturę,
klimat, netykietę. Kiedy powstały niusy.onet.pl, na newsach pojawiło się
mnóstwo ludzi tak naprawdę niezdających sobie sprawy z tego, czym jest
Usenet, bo dla nich to była taka "dyskusja na stronce". Większość się
naprostowała, część sobie poszła, ale nadal takie typy się pojawiają, że nie
wspomnę o rozmaitej smarkaterii i swołoczy, która trafia w ten sposób na
grupy przez przypadek, ale skwapliwie wykorzystuje okazję, że narobić gnoju.
Że nie wspomnę o tym, że nawet jak ktoś narozrabia, to od WWW odciąć go
raczej trudno...

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl

79. Data: 2002-03-10 15:52:43

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Mar 2002 14:19:24 +0100, podpisując się jako "Margolka
Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl>, napisałeś (aś) :

>Oooooo, Marzena, to facet ma jakies lepsze czesci niz zebro? Mozesz mi to
>przyblizyc??

Tobie Margolcia to ja przybliżać nie muszę - wszak znasz tę część
doskonale ;)))))))))))

Marzena bardzo ubawiona

80. Data: 2002-03-10 15:54:35

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Mar 2002 05:48:00 +0100, podpisując się jako "didziak"
<d...@g...pl>, napisałeś (aś) :

>No slucham, slucham? Nie powiesz tego, o czym ja mysle, bo sama jestes
>kobieta i sobie nie nawrzucasz :-)))))))))))))))))))))))))

A dlaczego nie?
Ja jestem osobą która prędzen nawrzuca kobietom niż facetom.

>Zaciekawilas mnie - przyznam sie szczerze :-)

hehehehehe

Marzena

Prośba o pomoc - białaczka
I jak tu kochać teściową ;-)