Re: grzebie się w starych zdjęciach

Data: 2008-06-17 08:15:19
Temat: Re: grzebie się w starych zdjęciach
Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl>

Dnia Tue, 17 Jun 2008 09:52:17 +0200, Panslavista napisał(a):

> <i...@g...pl> wrote in message

> I zrobiło dziecko Schechnikowi...

A co to ma do rzeczy? - sam zacząłeś o zaliczaniu kobiet... a mnie się to
słowo po prostu nie podoba, ani postawa. Jak się okazuje, mężczyźni
nastawieni na zaliczanie kobiet bywają zaliczeni "psychicznie" przez te,
których zaliczyć nie było dane. O tym mówię. To głębszy uraz dla mężczyzny
- takie psychiczne zaliczenie przez kobietę. Sam to stwierdzasz, mówiąc, że
"te pamięta się najdłużej".