Re: gwalt

Data: 2000-05-23 19:42:36
Temat: Re: gwalt
Od: "jacob" <j...@f...net>

Wiktor Nizio wrote in message <3...@n...vogel.pl>...

>DrYazzgod napisał:
>
>[ciach]

>[ciach]
>
>Kiedys juz zadalem takie pytanie na psychologii... Ty jestes tak pewien
>tego, co napisales, wiec moze mi odpowiesz... Dlaczego gwalt zostawia tak
>powazne slady? Nie wyobrazam sobie, zebym mogl jakos powaznie przezyc to,
>gdyby ktos mnie zgwalcil, dlatego nie rozumiem, dlaczego kobiety czuja sie
>po tym tak podle...

Bo jest wielka roznica miedzy mentalnoscia kobiety i mezczyzny.
Gwalczyciele skladaja sie z mezczyzn. Czy mozna powiedziec, ze w kazdym z
nas - w wiekszym lub mniejszym stopniu - tkwi gwalczyciel tylko, ze nornalny
mezczyzna potrafi ten poped w sobie tlumic?

Slyszalem o wypadku, gdzie kilka kobiet zgwalcilo mezczyzne (!).
Bywa tez, ze zgwalcona kobieta zakocha sie w swoim gwalcicielu (?).

jakub