Re: halo! halo!

Data: 2001-09-24 19:08:21
Temat: Re: halo! halo!
Od: "Artur Krzesiwo" <a...@p...onet.pl>

Użytkownik "dEiMoS" <d...@c...pl> napisał w wiadomości
news:9onqhl$5bt$4@news.tpi.pl...

> To nawet _komunistycznie_ brzmi:
> Sojusz Lewicy Demokratycznej - w ogóle w polityce liczy się tylko
jednostka,
> a Ci wszyscy bajeranci starają się nas omamić tylko po to żeby więcej
> zarobić.

A AWS to anioly - co zreszta pokazali przez ost. 4 lata

> W Polsce dalej będzie źle jeżeli będzie więcej takch krótkowzrocznych
ludzi
> jak Ty. pewnie na kwach też głosowałeś?
> Czerwony komuch i tyle...

Stary wiesz co to jest "socjalizm" ???
Chyba nie zabardzo .
Nie glosowalem na inteligentnego Kwasniewskiego bo nie mialem wtedy
wyborczego prawa
glosu . Jakby liberalowie mieli tak skonsolidowane szeregi jak SLD
to na nich bym glosowal ...ale tak nie jest ...poza tym ja bylem zadowolony
z rzadow
SLD 2 kadencje temu . Radze poczytac troszke o polityce , a nie oceniac na
slepo
jak 90% prwicy socjaldemokatow -- W Europie zachodniej rzady socjalistow to
rzecz normalna
- tylko Polacy maja klapki na oczach

--

Artur Krzesiwo