hemoroidy

11. Data: 2006-02-07 21:53:33

Temat: Re: hemoroidy
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości
news:ds89rf$8lu$1@news.dialog.net.pl...

> Jeszcze kilkanascie/dziesiat lat temu kobiety rzadziej chodzily do np.
> ginekologa (starszych wolami nie zaciagnelabys), bo... sie wstydzily. Z
> czasem/latami to sie zmienilo. I IMO tak bedzie niedlugo i z innymi
> dolegliwosciami. Chociaz nie do konca sa to badania komfortowe i zawsze
> bedzie ten "wstyd" za nami chodzil.

przyznaje sie bez bicia, ze na kolono pojde z wielkim wstydem, ale pojde.
ale na pewno bedzie to dla mnie wieksza trauma, a szczegolnie badanie
palpacyjne, niz jakiekolwiek inne badanie, nawet ginekologicznie. po prostu
ta sfera mnie krepuje, po cos jest ta intymnosc w toaletach....

12. Data: 2006-02-08 11:02:43

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> palpacyjne, niz jakiekolwiek inne badanie, nawet ginekologicznie. po
> prostu ta sfera mnie krepuje, po cos jest ta intymnosc w toaletach....

Wydaje mi sie, ze odczucia i reakcje masz calkiem ludzkie. Osobiscie takze w
takich sytuacjach przechodze traume...jest to trudne do pokonania.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

13. Data: 2006-02-08 16:20:41

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.02.06, około 17:45, siliana bulgocze

> w gronie moich znajomych slyszalam o wysmiewaniu
> z powodu nieplodnosci i zoltaczki typu C.

wybacz, ale to są zwykłe chamy i durnie, jeśli śmieją się z takich spraw.
nie stawiaj takich ludzi za wyznacznik norm obyczajowych.

--
ika - umop apisdn

14. Data: 2006-02-08 16:38:09

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 4 Feb 2006 07:17:40 +0100, Grzegorz G. wrote:

> u zony po porodzie w wyniku parcia wokol odbytu zrobily sie hemoroidy
> srednicy okolo 1,5cm. w jaki sposob zmniejszyc bol i wyleczyc je ?
> na przyszlosc jaki lekarz leczy tego typu przypadlosci ?

Gwoli wyjaśnienia: hemoroidy po ciąży nie robią się od parcia. Robią się
dlatego, że macica powiększona w czasie ciąży mechanicznie utrudnia
odpływ krwi żylnej z miednicy mniejszej (również z żył odprowadzających
krew z odbytnicy) i ułatwia ich wystąpienie. Proces ten trwa miesiącami,
nie godzinami.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

15. Data: 2006-02-09 19:11:24

Od: "siliana ." <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> napisał(a):

> [...]
> odpływ krwi żylnej z miednicy mniejszej (również z żył odprowadzających
> krew z odbytnicy) i ułatwia ich wystąpienie. Proces ten trwa miesiącami,

a da sie tego jakos w ciazy uniknac, zapobiec?

16. Data: 2006-02-09 22:03:06

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana ." <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> a da sie tego jakos w ciazy uniknac, zapobiec?

powiekszaniu sie macicy? raczej trudno

gojenie sie rany
co mi grozi? Kamien w woreczku i wodniak
rehabilitacja
Diprophos a kaletka stawu łokciowego
Problem z zatokami