Re: hipoteza Darwina

71. Data: 2020-02-04 22:57:37

Temat: Re: hipoteza Darwina
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chyba nic z tego, sky czerwonej lampki nie ma.
---
Moze wlasnie caly swieci? ;)
"http://www.verbumdei.com.pl/2013/01/swiata-nie-staw
ia-sie-pod-korcem.html

A tak serio: nie uwazacie ze czerwone lampki to efekt tresury sPOlecznej? ;P

72. Data: 2020-02-05 19:05:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/02/2020 o 21:00, m...@g...com pisze:

> bog, czyli ja
> ---
> Aaaa...pokoj 16, lozKO przy kaloryferze :)
> Siostro...haloperidol prosze pacjentowi ;P

rozumiem, ze ci wygodnie

--
gazebo

73. Data: 2020-02-05 19:05:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/02/2020 o 15:45, andal pisze:

> wy partyjni ?

wszystkie dzieci sa nasze, a moze i nie, do kopalni ich

--
gazebo

74. Data: 2020-02-05 19:06:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/02/2020 o 18:06, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 3 Feb 2020 19:16:29 +0000
> doszła do mnie wiadomość <r19rid$se5$1@dont-email.me>
> od gazebo <g...@j...com> :

> Chyba nic z tego, sky czerwonej lampki nie ma.

nie umie znalezc co mu brzeczy

--
gazebo

75. Data: 2020-02-05 19:07:05

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/02/2020 o 21:57, m...@g...com pisze:
> [...]
ia-sie-pod-korcem.html

> A tak serio: nie uwazacie ze czerwone lampki to efekt tresury sPOlecznej? ;P

aport

--
gazebo

76. Data: 2020-02-05 22:19:02

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 4 Feb 2020 13:57:37 -0800 (PST)
doszła do mnie wiadomość <f...@g...c
om>
od m...@g...com :
> [...]
wia-sie-pod-korcem.html

>A tak serio: nie uwazacie ze czerwone lampki to efekt tresury sPOlecznej? ;P

Myślałem o takiej lampce, jaka się zapalała Tichemu w pokoju hotelowym przed
kongresem
futurologicznym.

77. Data: 2020-02-06 23:53:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ---
> Aaaa...pokoj 16, lozKO przy kaloryferze :)
> Siostro...haloperidol prosze pacjentowi ;P

byc lekarzem? bynajmniej
za to bycie bogiem to POkusa
[zwiazanaz wiadomym lozkiem ;P]

78. Data: 2020-02-07 16:37:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 6 lutego 2020 23:53:17 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

> rozumiem, ze ci wygodnie
> ---
> byc lekarzem? bynajmniej
> za to bycie bogiem to POkusa
> [zwiazanaz wiadomym lozkiem ;P]

Co do boskich POkus [zwłaczcza łóżKOwych]:
https://portal.abczdrowie.pl/dramatyczny-wzrost-zaka
zen-kila-i-rzezaczka

79. Data: 2020-02-07 19:31:44

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/02/2020 o 22:53, m...@g...com pisze:

> rozumiem, ze ci wygodnie
> ---
> byc lekarzem? bynajmniej
> za to bycie bogiem to POkusa
> [zwiazanaz wiadomym lozkiem ;P]

zostan bogiem, zostan bogiem, zostaniem bogiem, trzy razy, starczy

--
gazebo

80. Data: 2020-02-08 00:14:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> za to bycie bogiem to POkusa
> [zwiazanaz wiadomym lozkiem ;P]

zostan bogiem, zostan bogiem, zostaniem bogiem, trzy razy, starczy
Tobie i trzy miriady na to nie starczom duchowy starcze ;P
Bo wpierw trzeba stac siem Dzieckiem [Istniejoncego Boga]
i dac sie Mu...wychowac ;P

Juszczyszyn
cukier
Religianci nie są normalni