Re: hipoteza Darwina

61. Data: 2020-02-02 18:59:30

Temat: Re: hipoteza Darwina
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2020 o 14:15, o...@g...com pisze:

> A zieloni postąpowcy którzy wynaleźli plastik aby uratować drzewa?

???
Że co? Co to znowu za brednie?

A zresztą, to wasz bóg przecież wymyślił plastik.

> Jak nie ma zbiórek plastiku (kto w l. 90 zbierał plastik?)

To zorganizuj.

> Ten plastik jest wyrzucany przez postępowców podróżujących statkami:)

Serio?
"Abp Jędraszewski: Ekologizm to zjawisko niebezpieczne"

Takich przedstawicieli sobie wymyślił wasz bóg? Kolejna rzecz, która mu
się nie udała.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

62. Data: 2020-02-02 21:14:46

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 01 Feb 2020 18:16:14 +0100, Nemrod wrote:

> [...]
> A ilu zabija się bezwzględnie już w łonie matki?

> A to było proroctwo, że tak będzie:
>
> Ap 11,18 I rozgniewały się narody,
> a nadszedł Twój gniew i pora na umarłych, aby zostali osądzeni,
> i aby dać zapłatę sługom Twym prorokom i świętym,
> i tym, co się boją Twojego imienia,
> małym i wielkim,
> ->i aby zniszczyć tych, którzy niszczą ziemię>>.<-

> Bóg nie interweniuje doraźnie - nie leczy objawowo. Jeżeli ma
> zainterweniować, to usuwając całe zło z korzeniami. I Bogu zależy na
> ŻYCIU WIECZNYM, ZBAWIENIU, człowieka, a nie na przedłużeniu mu życia czy

jemu jest potrzebny dobry psychiatra

63. Data: 2020-02-02 21:18:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2020 o 21:14, andal pisze:

> jemu jest potrzebny dobry psychiatra

Też tak uważam.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2020-02-02 23:33:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Oni omijają tą trudność mówiąc "wierzę w boga" zamiast, tak jak powinni,
> "wierzę autorowi biblii".
> ---
> Ale logicznie rzecz biorac to Bog jest autorem tak Biblii jak i Twoim...
> ktory tej Biblii dopisujesz ciag dalszy w tzw dziejach apostalskich ;P

jestes w pulapce
---
"Prety klatki ktore wg ciebie naleza do mojej to elementy twojej wlasnej" :)
"Dopiski na marginesie Zniewolonego Umyslu"

65. Data: 2020-02-03 16:52:39

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Powrotu do Ewangelii życzę.

jemu jest potrzebny dobry psychiatra
---
Ktos mnie wolal? ;P

66. Data: 2020-02-03 20:16:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02/02/2020 o 20:14, andal pisze:

> jemu jest potrzebny dobry psychiatra

my mu pomozemy

--
gazebo

67. Data: 2020-02-03 20:16:59

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/02/2020 o 15:52, m...@g...com pisze:

> jemu jest potrzebny dobry psychiatra
> ---
> Ktos mnie wolal? ;P

bog, czyli ja

--
gazebo

68. Data: 2020-02-03 22:00:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> jemu jest potrzebny dobry psychiatra
> ---
> Ktos mnie wolal? ;P

bog, czyli ja
---
Aaaa...pokoj 16, lozKO przy kaloryferze :)
Siostro...haloperidol prosze pacjentowi ;P

69. Data: 2020-02-04 16:45:41

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 03 Feb 2020 19:16:29 +0000, gazebo wrote:

> my mu pomozemy

wy partyjni ?

70. Data: 2020-02-04 19:06:18

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 3 Feb 2020 19:16:29 +0000
doszła do mnie wiadomość <r19rid$se5$1@dont-email.me>
od gazebo <g...@j...com> :

>my mu pomozemy

Chyba nic z tego, sky czerwonej lampki nie ma.

Juszczyszyn
cukier
Religianci nie są normalni
Akiane Kramarik - Malarka Nieba :)