Witam w nowym roku!

1. Data: 2020-01-15 10:51:10

Temat: Witam w nowym roku!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żyję i JESTEM, czego i Wam życzę :-)
https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/c4f2cc054c0416f

XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-01-15 11:15:52

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Żyję i JESTEM, czego i Wam życzę :-)
---
Zyc to dopiero naserio zaczniemy TAM! Tu to ledwo wegetejszyn ;)

Czesc IX-la. Zdjecie sobie zaPISalem...choc z pewnymi oPOrami ;P
Nie masz jakiichs w necie z mlodosci? Tak przekornie spytam ;)))
Bo w Niebie zapewne bedziesz wygladac raczej jak na tamtych a
chcialbym cie wtedy roz-Poznac w celach POgaduchy wietrznej ;)))
Chyba ze mnie w koncu do tych swoich Kielc zaprosisz, tylko jesli
tak to sie zastanowie czy jednak nie POczekac na...Niebo ;) ;P
Estetyka de gustibus non est disputandum k.j.mosc to bylo na
tyle KOnskichZ...;P

Ksiazke "Zobaczyc Niebo" sluchasz w RM? :)
Acha i dzieki za ksiazke dla M.M. przeslana
lata temu na Aeroklub :P
PS M.M. Juz "Tam"! Niesamowita chistoria!
Kviat by w koncu w cuda uwiezyl gdyby POznal ;P

3. Data: 2020-01-15 11:24:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

PS: moze jednak XLa zmien to zdjecie ;P
...ta reka POd odzierza sie [nie]ciekawie "KOjarzy" ;)))))

4. Data: 2020-01-15 11:29:42

Temat: Re: Witam w nowym roku!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> lata temu na Aeroklub :P
> PS M.M. Juz "Tam"! Niesamowita chistoria!
> Kviat by w koncu w cuda uwiezyl gdyby POznal ;P

Zdjęcie z połowy sierpnia 2019.
Coś tam mam w necie, poszukam i podlinkuję.
Z MŁODOŚCI :-))
Ja zawsze będę młoda - za kilka mcy okrągłe urodziny; zacznę siódmy rok
czwartej osiemnastki ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-01-15 11:31:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> PS: moze jednak XLa zmien to zdjecie ;P
> ...ta reka POd odzierza sie [nie]ciekawie "KOjarzy" ;)))))

Parabellum tam trzymam :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2020-01-15 12:00:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Parabellum tam trzymam :-)
---
Alez mnie KOrci zapytac "Swoje czy czyjes?" ;P
Swoja droga Para-bellum to PO babskiemu zapewne "dwoje ladnych"? ;P
Si vis pacem, para bellum
Wisi ci sPOkoj wez sie za dwie ladne na raz... ;P

7. Data: 2020-01-15 12:18:20

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2020 o 10:51, XL pisze:
> Żyję i JESTEM, czego i Wam życzę :-)
> https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/c4f2cc054c0416f

Cześć, miło znów Cię widzieć. Zdaje się jest to już ostatni rok Usenetu,.

8. Data: 2020-01-15 12:19:07

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.01.2020 o 11:29, XL pisze:

> [...]
> Z MŁODOŚCI :-))
> Ja zawsze będę młoda - za kilka mcy okrągłe urodziny; zacznę siódmy rok

Jasne, stare powiedzenie a jakże mądre i zawsze aktualne - "mamy tyle
lat na ile się czujemy".

9. Data: 2020-01-15 13:04:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Cześć, miło znów Cię widzieć. Zdaje się jest to już ostatni rok Usenetu,.

Jeśli beze mnie, to na pewno ostatni ;-)
Też mi miło znów Cię czytać.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

10. Data: 2020-01-15 13:09:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> [...]
> Si vis pacem, para bellum
> Wisi ci sPOkoj wez sie za dwie ladne na raz... ;P

Jak widać nic mi nie ,,wisi" AŻ TAK, więc zadne tam dwoje pod dwiema ani nic
po babskiemu" ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Zaczęło się? Iran zaatakowal bazy USA w Iraku. Na pl.soc.religia zaczelismy Nowenne POmpejanska o POKOJ NA SWIECIE
Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
happy
Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]