Re: homoseksualizm - grupy wsparcia

From: "Duch" <a...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: homoseksualizm - grupy wsparcia
Date: Wed, 17 Mar 2004 15:26:21 +0100

Użytkownik "vonBraun" <i...@s...pl> napisał w wiadomości
news:5a33.000008fe.405857f9@newsgate.onet.pl...

> Teraz rzeczywiście nieco się zdenerwowałem,
> głównie tym, że ktoś nie rozumiejący PO CO
> napisałem ten post próbuje bawić się w mojego
> psychoanalityka.

Moje pierwsze zdanie bylo cięte, ale ...
kd cos napisal, kolega skontrowal,
ale co to za kontrowanie,
ze meterialy z 87 roku?
Co z tego, sa na pewno starsze teorie, caly czas aktualne.
itd.

> Nie cierpię organicznie
> gdy próbuje mi się wciskać ciemnotę
> pod przykrywką "naukowego" podejścia
> Spróbowałem więc zabawić się w wykrywanie
> kolejnych kroków jak to się dzieje.

Mnie to nie przekonalo, wrecz wydaje mi sie ze kolega na sile probuje
kontrowac.

> Problem homoseksualizmu mało mnie interesuje
> zaś próby manipulacji interesują mnie bardzo.

To ze ktos wskazuje, ze autorami pewnych teorii na temat homoseksualizmu
sa sami homeseksualisci - to jest manipulacja?
Przeraza ze "jedynie sluszne" badania mogly byc zwyklym lobbowaniem? :)

> Jeżeli nie rozumiesz dlaczego pominięcie argumentacji
> badacza a koncentrowanie się na jego orientacji seksualnej
> jest próbą manipulacji czytelnikiem to nie wiem jak ci pomóc.

Calkiem naturalne ze moglo dojsc do manipulacji i jest to mocno
prawdopodobne.
Co sie tak kolega tego boi?
W srodowiskach homos. dosc silne jest nurt "przepchania" pewnych
teorii, tak bylo a parciem na genetyczne uwarunkowaniem homoseks.
Wydaje mi sie to zupelnie naturalne, taki lobbing po prostu :)
To jest walka pewnych trendow kulturowych.

> Jeśli autor postu odpowie MERYTORYCZNIE
> to choć problemy homoseksualizmu mnie
> mało interesują, poszperam w bazie danych
> czasopism pełnotekstowych do której mam dostęp
> (zabawa może być przednia hehe...)

Jesli bedzie cos ciekawego - chetnie przeczytam,
pozdrawiam,
Duch