Re: hortensja bukietowa

Data: 2009-07-27 20:03:49
Temat: Re: hortensja bukietowa
Od: "Cecylia" <c...@o...pl>

Teraz jest najlepszy i odpowiedni moment na rozmnażanie hortensji. Oto
sposób: uciąć młodziutki odrost-powinien mieć ze 3lub 4 oczka. oberwać od
dołu te największe 2 listka, a następne 2 listka idąc w stronę "serduszka
rośliny" przeciąć w poprzek (innymi słowy zmniejszyć o połowę). Teraz w
ukorzeniacz i wsadzić do doniczki, żeby puściło korzonki, Pilnować, żeby
ziemia w doniczce nie wyschła. Ja tak ukorzeniłam.
Pozdrawiam i życzę powodzenia C.