http://lista01.w.interia.pl

1. Data: 2001-03-10 19:59:28

Temat: http://lista01.w.interia.pl
Od: "melasia" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz sprawdzić czy są jakieś skargi na lekarza lub szpital do którego się
wybierasz.
Możesz też złożyć skargę.
Jeśli chcesz zrobić jedno albo drugie to wejdź tu;
http://lista01.w.interia.pl

2. Data: 2001-03-11 11:26:32

Temat: Re: http://lista01.w.interia.pl
Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik melasia <m...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98e46c$89g$...@n...tpi.pl...
> [...]
> wybierasz.
> Możesz też złożyć skargę.
> Jeśli chcesz zrobić jedno albo drugie to wejdź tu;

To zaczyna wygladac jak polowanie na czarownice! To siezaczyna robic
nieprzyjeme.... i wtecz niepowazne... Po prostu zabawa czyims nazwiskiem! A
chyba prawo zabrania publikowania czyichs danych osobowych /personalnych/
bez ich zgody? Wiec, radze uwazac "nieznajomosc prawa szkodzi"... Temida
moze nieco odwrocic sytuacje...

Pozdrawiam...
--
LiBi -student med; tech. ekonomista
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie

3. Data: 2001-03-11 15:29:19

Od: "Mark Barnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To już zaczyna być chorobliwe ( hihihi), wszędzie żli lekarze, którzy tylko
śledzą w internecie pokrzywdzonych i uniemożliwiają im obronę, z tego co
pamiętam ze szkoły to taki obraz nie był uznawany za zbyt zdrowy stan
umysłu.
M.Szopa

4. Data: 2001-03-12 15:19:49

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Użytkownik Mark Barnes:
> [...]
> śledzą w internecie pokrzywdzonych i uniemożliwiają im obronę, z tego co
> pamiętam ze szkoły to taki obraz nie był uznawany za zbyt zdrowy stan

To zaczyna być niebezpieczne.
Opluwanie zza węgła
(co samo w sobie jest czynnością obrzydliwą nawet jeśli jest czynione w dobrej
wierze)
uznawane jest za obronę.
Z tego co wiem o świecie taka interpretacja prowadzi do sytuacji, że psy
szczekają - karawna jedzie dalej
Czyli niedojrzali goście piszą sobie w internecie niesprawdzalene donosy
(jak niedorostki na płocie czy w ubikacji brzydkie wyrazy)
a poszkodowani mają wrażenie, że już nawet usenet też się przeciwko nim
sprzysięgł.

--
pozdr
Gregg

5. Data: 2001-03-13 16:35:46

Od: "Dariusz Dobosz" <D...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

LiBi <l...@n...pl> w artykule news:98fnrs$24d$1@news.tpi.pl pisze...

> [...]
> bez ich zgody? Wiec, radze uwazac "nieznajomosc prawa szkodzi"... Temida

Zaczyna??? To już dawno jest!

lek. med. Dariusz Dobosz

6. Data: 2001-03-14 14:25:55

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dariusz Dobosz <D...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98livf$lq6$...@n...tpi.pl...
> Zaczyna??? To już dawno jest!
Masz racje.. ale chodzilo mi o i-net.... Ta grupa nie zostala stworzona w
celu oczerniania innych... radze co poniektorym poczytac net-etykiete....

LiBi -student med; tech. ekonomista
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie
uwzgledniaja innego niz moj punkt widzenia:)

DEMONSTRACJA
Zapalenie mięśnia?
Zapalenie mięśnia?
[OT] ADAM MALYSZ