No i... Bosch w kosch :-/

191. Data: 2012-03-09 08:05:36

Temat: Re: No i... Bosch w kosch :-/
Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 4 marca 2012, 21:43:11 UTC+1 użytkownik Paulinka napisał:
> [...]
> Jeden padł przed remontem a drugi dzięki remontowi.

Może da się uratować;p
Jeśli silnik jest sprawny, to wytrzep porządnie worek.
Sprawdzone:)

> Jakby mało było wydatków związanych z tą całą zabawą. Chyba czas
> zainwestować w odkurzacz piorący.

Sam piorący nie da rady z pyłem budowlanym. Musiałby być z filtrem wodnym.
No i są jeszcze odkurzacze do kominków;p

--
Pozdrawiam :)
JM

192. Data: 2012-03-09 09:08:50

Temat: Re: http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/364665/3
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anai wrote:

> Ja mam taką teorię (spiskową oczywiście), że Galeo to jest to co
> Kamisowi z tej linii spadnie i pozamiatają :P

Coś Ty, tam jest niemal sterylnie;-)
Ale Chili to od nich (galeo) nie kupię.

J.

www.kontestacja.com

193. Data: 2012-03-09 09:13:10

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2012-03-08 15:46, niebożę Anai wylazło do ludzi i marudzi:

> Wiesz... w niektórych sytuacjach jest to zaleta.

Zaintrygowałaś mnie. To teraz gadaj, w jakich.

Bo ja to po chili Galeo mam zakaz używania chili. Bo przyprawiam jak z
Galeo, a potem się zjeść nie daje;-)
J.

www.kontestacja.com

194. Data: 2012-03-09 14:34:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 02:13:17 +0100, Aicha napisał(a):

> No i na co niejedzenie makaronów, jak do wszystkiego mąkę się dodaje.

Do wszystkiego? tak napisałam?
:->
--

XL

195. Data: 2012-03-09 14:34:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 02:15:27 +0100, Aicha napisał(a):

> Nie pisałam o "pizzy królewskiej (C) by pizzeria XYZ", tylko o
> królewskiej proweniencji nazwy najpopularniejszej pizzy. Czaisz różnicę?

Nie.
--

XL

196. Data: 2012-03-09 16:33:04

Od: Maciej Jastrzębski <M...@c...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Chyba nie, Animko - toto nie ma smaku.

Przecież ma i to dość wyraźny.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

197. Data: 2012-03-09 20:00:36

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-08 23:08, Ikselka pisze:

> No nie wiem, piszecie o niej jak o jakim cudzie 3-)

Cud nad Odrą? :-O
Proszę mniej więcej zacytować, gdzie piszemy jak o cudzie.

Ewa

198. Data: 2012-03-09 21:21:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> :D

> Stan to stan. Jedni mają w umyśle, inni pod paskiem ;)

:D

--

Paulinka

199. Data: 2012-03-09 21:24:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:

> Może da się uratować;p
> Jeśli silnik jest sprawny, to wytrzep porządnie worek.
> Sprawdzone:)

Po rozkręceniu okazało się, że urwały się łopatki od silnika, nowy
silnik kosztuje 185 zł, a łopatek nie sprzedają.

> Sam piorący nie da rady z pyłem budowlanym. Musiałby być z filtrem wodnym.
> No i są jeszcze odkurzacze do kominków;p

Żadnych wykładzin! A remonty kolejne tylko z miotłą będę zaliczać :)

--

Paulinka

200. Data: 2012-03-09 21:35:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 17:33:04 +0100, Maciej Jastrzębski napisał(a):

> Przecież ma i to dość wyraźny.

"Według artykułu zamieszczonego w ,,American Journal of Clinical Nutrition"
naukowcy skupiają się właśnie nad możliwościami wykorzystania soli sodowej
kwasu glutaminowego (MSG) do wzmagania apetytu u starszych osób. Związek
ten, powszechnie znany jako glutaminian sodu, jest solą kwasu
glutaminowego, czyli aminokwasu endogennego. W przemyśle spożywczym MSG
jest używany jako wzmacniacz smaku i zapachu. Sam jest bezsmakowy, jednak
wpływa na ludzki organizm w taki sposób, że w trakcie jego spożywania
zaczynamy intensywniej odczuwać smak przyprawionych nim potraw."
http://www.fitforlife.pl/index.php?id=40&id_pod=77&i
d_artykul=1729

--

XL

A jednak smalczyk!
Farsz
Jedzonko dla najmłodszych
Suszone grzyby - objętość
Ku rozwadze, porada Ikselki jakby co - bo to przeciez guru kuchni.