No i... Bosch w kosch :-/

201. Data: 2012-03-09 21:42:52

Temat: Re: No i... Bosch w kosch :-/
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 21:00:36 +0100, medea napisał(a):

> Cud nad Odrą? :-O
> Proszę mniej więcej zacytować, gdzie piszemy jak o cudzie.

To rozmarzenie, kiedy wspominacie o niej, wiele mówi :-)

--

XL

202. Data: 2012-03-09 21:44:58

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> To rozmarzenie, kiedy wspominacie o niej, wiele mówi :-)

Temat by się urwał po moim wtręcie o obiedzie dla budowlańców, czyli dla
mnie i tż-ta. Dzięki Tobie promujemy tę pizzerię :)

--

Paulinka

203. Data: 2012-03-09 21:54:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 22:24:13 +0100, Paulinka napisał(a):

> (...)
> Żadnych wykładzin! A remonty kolejne tylko z miotłą będę zaliczać :)

A ja se wczoraj kupiłam odkurzacz Zelmer Duo za 99 zł, nawet filtr hepa ma
- w Tesco. Malutki, mieści mi się pod ławką w kuchni i tutaj ma służyc za
zmiotkę. Planowałam kupienie odkurzacza akumulatorowego, w typie tego:
http://www.electrolux.pl/Products/Sprz%C4%85tanie/Co
dzienne_sprz%C4%85tanie/Ergorapido/ZB2903
ale po gruntownym przejrzeniu opinii zrezygnowałam - czas działania
zdecydowanie za krótki w stosunku do czasu łądowania (16h), słaby ciąg,
akumulator po roku siada. A mnie w kuchni co rusz potrzebna elektrozmiotka
:-)
Ten normalny, polecany przez Animkę, kupię też.
A wodny będzie tylko do gruntownego sprzątania - nie mam siły go co rusz
uzbrajać i uruchamiać, no i po schodach za ciężko z nim manewrowac.
--

XL

204. Data: 2012-03-09 22:04:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 22:44:58 +0100, Paulinka napisał(a):

> Temat by się urwał po moim wtręcie o obiedzie dla budowlańców, czyli dla
> mnie i tż-ta. Dzięki Tobie promujemy tę pizzerię :)

Zgłosze się tam, kiedy będę we Wrocku ;-D
--

XL

205. Data: 2012-03-09 22:09:22

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Zgłosze się tam, kiedy będę we Wrocku ;-D

Zgłoś się, bo naprawdę dobra.

--

Paulinka

206. Data: 2012-03-09 22:27:47

Temat: Re: http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/364665/3
Od: Maciej Jastrzębski <M...@c...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> "Według artykułu zamieszczonego w ,,American Journal of Clinical Nutrition"
> naukowcy skupiają się właśnie nad możliwościami wykorzystania soli sodowej
> kwasu glutaminowego (MSG) do wzmagania apetytu u starszych osób. Związek
> ten, powszechnie znany jako glutaminian sodu, jest solą kwasu
> glutaminowego, czyli aminokwasu endogennego. W przemyśle spożywczym MSG
> jest używany jako wzmacniacz smaku i zapachu. Sam jest bezsmakowy, jednak
> wpływa na ludzki organizm w taki sposób, że w trakcie jego spożywania
> zaczynamy intensywniej odczuwać smak przyprawionych nim potraw."
> [...]
d_artykul=1729

Wiesz, ja po prostu mam to na półce i spróbowałem, więc wiem, że ma smak bez
pomocy googla. :)

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

207. Data: 2012-03-09 22:31:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Mar 2012 23:27:47 +0100, Maciej Jastrzębski napisał(a):

d_artykul=1729

> Wiesz, ja po prostu mam to na półce i spróbowałem, więc wiem, że ma smak bez
> pomocy googla. :)

I ten smak istotnie się wyczuwa w potrawie? - nie sądzę. taki na sucho
pewnie jakiś smak i ma, ale w potrawie raczej nie.
--

XL

208. Data: 2012-03-10 09:47:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-09 22:42, Ikselka pisze:

> To rozmarzenie, kiedy wspominacie o niej, wiele mówi :-)

Rozmarzenie? Ta pizzeria jest akurat w mojej dzielnicy, a ja jadłam
pizzę stamtąd zaledwie kilka razy w życiu. Ale ponieważ znajduje się
kilkaset metrów od miejsca pracy mojego męża, to kiedy mają zjazdy
służbowe pracowników w firmie, to zazwyczaj zamawiają tam pizzę na
służbowe lunche. Nawet zagraniczni goście są zadowoleni. Ot i całe
rozmarzenie. :)

Ewa

209. Data: 2012-03-10 09:48:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-09 23:09, Paulinka pisze:

> Zgłoś się, bo naprawdę dobra.

BTW mają nie tylko pizzę, ale chyba też jakieś sałatki, zapiekanki
makaronowe itd.

Ewa

210. Data: 2012-03-10 22:00:56

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:
To rozmarzenie, kiedy wspominacie o niej, wiele mówi :-)

> BTW mają nie tylko pizzę, ale chyba też jakieś sałatki, zapiekanki
> makaronowe itd.

Słabe niestety. Próbowałam.

--

Paulinka

A jednak smalczyk!
Farsz
Jedzonko dla najmłodszych
Suszone grzyby - objętość
Ku rozwadze, porada Ikselki jakby co - bo to przeciez guru kuchni.