humanizm?

131. Data: 2015-07-25 14:49:03

Temat: Re: humanizm?
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2015 o 14:27, Pszemol pisze:

> W jakim sensie błąd językowy? Napisz coś więcej... zachęcam.

wiara w spadanie cegly jest innym znaczeniem slowa wiara wobec wiary w boga

> To jest a'propos tego dzbanka z czekoladą wokół Jowisza?
> Nie łączy mi się ten jednolinijkowiec z resztą cytatu...
> Czy jesteś taki lakoniczny bo nie masz czasu lub nie umiesz
> napisać czegoś wyraźniej? Czy może po prostu Ci się nie chce?

mnie interesuja pobudki, intencje, falsz, zaklamanie
--
gazebo

132. Data: 2015-07-25 14:54:59

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol...
Tyle lat tu już się tłumaczy choremu buractwu, że to nie historia co oni wypisują
tylko nienawiść, która tworzy nową historię, gdzie odrazu widać że jeden palant z
drugim ani to szkoły ani to normalności we łbie nie ma. Dlatego to trzeba lać te
wyziewy nienawiści, ile będą psuły opinie o polakch takie skurwysyny katolickie.
Cieszy tylko to że wreszcie prokuratura zaczeła to ścigać. Powinna jeszcze odbierać
im obywatelstwo bo zawsze antysemityzm był uważany za zdradę, bo to zaborcy, niemcy,
ruscy podpuszczali by od siebie i swojego złodziejstwa odwrócić uwagę i naród skłucić
i ten Michalkiewicz jak robił dla PZPR by przenosić głupotę partii na kozła
ofiarnego, to teraz tak ziemie nam kler zabiera, majątki nie swoje oddają klerowi, a
te same szmaty żyda widzą by złodziejstwo nie było widoczne.

133. Data: 2015-07-25 14:55:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mp00gs$apl$1@dont-email.me...

> wiara w spadanie cegly jest innym znaczeniem slowa wiara wobec wiary w
> boga

Ale my tu rozważamy podzbiór wiary w boga.
Podzbiór ten nazywamy wiarą w ISTNIENIE boga.
Różnicę dostrzegasz?

134. Data: 2015-07-25 14:57:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-25 14:25, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Celowe minimalizowanie zagłady Żydów to forma mowy nienawiści.
> To tak jakbyś próbował wmawiać czarnoskórym w USA że nie było
> niewolnictwa, że wymyślili sobie.

Jakie tam niewolnictwo? Oni spłacali po prostu koszty transportu z
Czarnego Lądu.

> Naprawdę nie traktuję Cię jako kogoś wartego czytania,
> więc nie wysilaj się znowu na psychoanalizę mojej osoby,
> zwłaszcza na podstawie zdjęcia profilowego z FB. Śmiechu warte.

Wklejam opis mojego zdjęcia (mogę dać linka do aplikacji, która ten opis
wygenerowała):
"Jesteś przyjacielska, i uwielbiasz poznawać nowych ludzi. Podchodzisz
bardzo otwarcie do nieznajomych oraz jesteś bardzo fajnym partnerem do
rozmowy"
Samo zdjęcie dostarczę na priv pod warunkiem przesłania podania z dwoma
zdjęciami oraz podpisanym oświadczeniem o przetwarzaniu danych
wizerunkowych.

135. Data: 2015-07-25 15:02:39

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2015 o 14:55, Pszemol pisze:

> Ale my tu rozważamy podzbiór wiary w boga.
> Podzbiór ten nazywamy wiarą w ISTNIENIE boga.
> Różnicę dostrzegasz?

ja pisze o bledzie popelnianym przez katolikow w tego typu dyskusjach,
stwierdzenie, ze ktos w nic nie wierzy ma inne znaczenie niz wierzyc w boga

--
gazebo

136. Data: 2015-07-25 15:04:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> którzy po zgładzonych Żydach przejęli/ukradli ich sklepy, domy,
> restauracje...

> Cieszę się, że tworzy się różne filmy. Antypolskie? Nie odebrałem go tak.
> Brzmiał on bardzo polsko dla mnie... Tacy właśnie jesteśmy.

> Otrzyj pianę z ust i weź jakąś pigułkę na uspokojenie...

> Naprawdę nie traktuję Cię jako kogoś wartego czytania,
> więc nie wysilaj się znowu na psychoanalizę mojej osoby,
> zwłaszcza na podstawie zdjęcia profilowego z FB. Śmiechu warte.
> Szkoda Twojego czasu. Dobrze Ci radzę po przyjaciesku,
> daruj sobie ten wysiłek - nie docenię go :-)

Życzę Ci miłego dnia, Pszemolu
:-)

--

Chiron

137. Data: 2015-07-25 15:07:55

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2015-07-25 14:25, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Jakie tam niewolnictwo? Oni spłacali po prostu koszty transportu z
No dobrze. Tylko jak wytłumaczysz to, że wyzwoleni murzyni chętnie kupowali
sobie murzyńskich niewolników?

> [...]
> Samo zdjęcie dostarczę na priv pod warunkiem przesłania podania z dwoma
> zdjęciami oraz podpisanym oświadczeniem o przetwarzaniu danych

Proszę bardzo. Co ma zawierać ta formułka?

--

Chiron

138. Data: 2015-07-25 15:12:34

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2015 o 15:07, Chiron pisze:

> [...]
> kupowali sobie murzyńskich niewolników?

> Proszę bardzo. Co ma zawierać ta formułka?

zyczenie smierci

--
gazebo

139. Data: 2015-07-25 15:18:36

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message
> Dnia 2015-07-25 14:25, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> Jakie tam niewolnictwo? Oni spłacali po prostu koszty transportu z
> Czarnego Lądu.

:-) No właśnie.

> [...]
> Samo zdjęcie dostarczę na priv pod warunkiem przesłania podania z dwoma
> zdjęciami oraz podpisanym oświadczeniem o przetwarzaniu danych

Acha... no to stąd Chiron ma przekonanie że można tyle się
o obcej osobie dowiedzieć ze zdjęcia... ciekawe, ciekawe.

140. Data: 2015-07-25 15:24:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mp01af$dkd$1@dont-email.me...

> ja pisze o bledzie popelnianym przez katolikow w tego typu dyskusjach,
> stwierdzenie, ze ktos w nic nie wierzy ma inne znaczenie niz wierzyc w
> boga

sądzisz że jak katolik mówi o ateiście że on "w nic nie wierzy"
to ten katolik ma na myśli że ateista nie wierzy również w to
że mu cegła nie spadnie na głowę? nie bardzo rozumiem co
tu próbujesz argumentować.

Włączyć tok fm
Transpłuciowość
Wielokrotnie zgwałcił niemowlę. Jest błyskawiczny wyrok
Podrzucone przez kuzynkę...
Oj dzieje się dzieje.