Re: i krzyzem leze i kajam sie publicznie.

From: "hiver" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: i krzyzem leze i kajam sie publicznie.
Date: Tue, 21 Feb 2006 08:38:07 +0100
<dt5hfu$fd4$2@inews.gazeta.pl> <dt5mvk$bpa$1@inews.gazeta.pl>
<dtefet$i6r$1@inews.gazeta.pl>

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dtefet$i6r$1@inews.gazeta.pl...

> Oooo, a ja marzę teraz o tym, żeby ściąć się kró-ciu-teń-ko :) Trzeba się
> zaprzeć rękami i nogami i nie dać się. Bo ma się ochotę wstąpić do każdego
> napotkanego fryzjera. I przetrwać trzeba okres, kiedy nie da się nic z
> włosami zrobić. Ja już powoli wychodzę z tego stadium. Jeszcze kilka
> miesięcy i będzie można robić dobieranego :)

Nie przetrwałam okresu przejściowego, choć zapieralam się i nogami i rękami
;-)

> WOW! Podziwiam odwagę :) Wyobrażam sobie reakcje ludzi, jakbym tak
> przyszła
> do roboty :))

Ja należę do odważnych. A co, do takich świat należy! A pracuję w takim
miejscu, gdzie nutka ekstrawagancji na pewno nikomu nie przeszkadza, a wręcz
przeciwnie. Choć szef, jak mnie zobaczył, to zapytał, czy tak miało być. Bo
nie widział rok temu moich 3cm...

hiver