i krzyzem leze i kajam sie publicznie.

101. Data: 2006-02-17 23:41:17

Temat: Re: i krzyzem leze i kajam sie publicznie.
Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dt5hfu$fd4$2@inews.gazeta.pl...

> Ludzie, tak jak na psiarzy i kociarzy, dzielą się na wanniarzy i
> prysznicowców. Ja jestem tym drugim :)

Ja dwa razy jestem tym drugim ;-) Natomiast TŻ to typ wanienny, szczęście
ma, że w obecnie wynajmowanym mieszkaniu jest wanna. Dla mnie to bezsensowne
marnowanie miejsca.

P.S.
Krusz jak się zapuszcza włosy? Bo ja nie umiem ;-(

hiver, znowu z irokezem na głowie

102. Data: 2006-02-18 13:49:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Są, wierz mi w pewnym wieku się przydają... Czasem;)

e, to u mnie juz pewnie minal ten wiek :)

-- kasica (w slusznym wieku)

103. Data: 2006-02-18 13:51:25

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
> Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 17 lutego 2006 20:37 użytkownik
> Marta Góra, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ludzie, tak jak na psiarzy i kociarzy, dzielą się na wanniarzy i
> prysznicowców. Ja jestem tym drugim :)

mnie do szczescia absolutnie niezbedna jest wanna i koty.

-- kasica

104. Data: 2006-02-18 14:30:24

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 18 Feb 2006 14:51:25 +0100, Katarzyna Kulpa napisał(a):

> mnie do szczescia absolutnie niezbedna jest wanna i koty.

Wanna tak, abosolutnie - to mus.
Koty wystarczą mi u mamy i przyjaciółki, do własnego nie dorosłam jeszcze.
I żeby nie było NTG - odkąd na zawsze odeszło moje 50 kg futrzastego
szczęścia to nawet na spacer mi się nie chce iść. Bo co to za radość zrobić
piechotą 10 km jak nie ma komu frajdy sprawić:(
Jednym słowem pies na kondycję i urodę ma niebagatelny wpływ.

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

105. Data: 2006-02-18 14:34:20

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> [...]
> piechotą 10 km jak nie ma komu frajdy sprawić:(
> Jednym słowem pies na kondycję i urodę ma niebagatelny wpływ.

a kot?
po pierwsze, ma ogromny wplyw na kondycje psychiczna, a ta
na urode rowniez potrafi wplywac doniosle.
ja np. bez kota jestem niewyspana, i since pod oczami gotowe.
jednym koty spac nie daja, a ja bez kota nie zasne :)

-- kasica

106. Data: 2006-02-21 07:28:28

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 18 lutego 2006 00:41 użytkownik
hihi, sącząc kawkę, wyklepał:

> Natomiast TŻ to typ wanienny, szczęście
> ma, że w obecnie wynajmowanym mieszkaniu jest wanna. Dla mnie to
> bezsensowne marnowanie miejsca.

O właśnie! Całe szczęście u nas jest pod tym względem zgoda. Natomiast
rodzina drży ze zgrozy, że jak, my nie chcemy wanny???

> P.S.
> Krusz jak się zapuszcza włosy? Bo ja nie umiem ;-(

Oooo, a ja marzę teraz o tym, żeby ściąć się kró-ciu-teń-ko :) Trzeba się
zaprzeć rękami i nogami i nie dać się. Bo ma się ochotę wstąpić do każdego
napotkanego fryzjera. I przetrwać trzeba okres, kiedy nie da się nic z
włosami zrobić. Ja już powoli wychodzę z tego stadium. Jeszcze kilka
miesięcy i będzie można robić dobieranego :)

> hiver, znowu z irokezem na głowie

WOW! Podziwiam odwagę :) Wyobrażam sobie reakcje ludzi, jakbym tak przyszła
do roboty :))

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

107. Data: 2006-02-21 07:30:04

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to sobota, 18 lutego 2006 14:51 użytkownik
Katarzyna Kulpa, sącząc kawkę, wyklepał:

> mnie do szczescia absolutnie niezbedna jest wanna i koty.

Mnie jest potrzebny prysznic i zwierzę :) Wiercę mężowi dziurę w brzuchu o
psa lub kota. Już prawie się złamał. Wzięłam go na długie spacery :)) No i
rybek nie da się przytulić i wziąć na kolana. To znaczy można, ale tylko
raz :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

108. Data: 2006-02-21 07:38:07

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> włosami zrobić. Ja już powoli wychodzę z tego stadium. Jeszcze kilka
> miesięcy i będzie można robić dobieranego :)

Nie przetrwałam okresu przejściowego, choć zapieralam się i nogami i rękami
;-)

> WOW! Podziwiam odwagę :) Wyobrażam sobie reakcje ludzi, jakbym tak
> przyszła
> do roboty :))

Ja należę do odważnych. A co, do takich świat należy! A pracuję w takim
miejscu, gdzie nutka ekstrawagancji na pewno nikomu nie przeszkadza, a wręcz
przeciwnie. Choć szef, jak mnie zobaczył, to zapytał, czy tak miało być. Bo
nie widział rok temu moich 3cm...

hiver

109. Data: 2006-02-21 07:41:11

Od: "hiver" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie jest potrzebny prysznic i zwierzę :) Wiercę mężowi dziurę w brzuchu o
> psa lub kota. Już prawie się złamał.

Pierwszego kota to ja przyniosłam do domu. TŻ szybko się przekonał, a teraz,
po 4 miesiącach to on namówił mnie na drugiego. Kto by się spodziewał. A
radość z dwóch kotów jest co najmniej 5 razy większa niż z jednego. Nie chcę
myśleć o tym, co to by było przy trzech ;-)

hiver

110. Data: 2006-02-21 08:19:34

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Feb 2006 08:30:04 +0100, Kruszyzna napisał(a):

> [...]
> rybek nie da się przytulić i wziąć na kolana. To znaczy można, ale tylko

U nas było odwrotnie, to ja się nie chciałam zgodzić mając świadomość ile
czasu trzeba poświęcić zwierzakowi. Mąż miał mocny argument: będę z nim
wychodził na długie spacery i schudnę:))) Pojechaliśmy tylko obejrzeć małe
ONki, jeden z nich złapał mnie za nogawkę spodni. Jak zobaczyłam te słodkie
kluchy było po mnie<lol> Przez 11 lat moja psina wnosiła tyle radości i
ciepła do domu...

Pozdrawiam
Marta
--

http://tabaza.sapijaszko.net/

Nowy konkurs w lara.pl
Łupież pstry
sukienki z Grammy
kolor po farbowaniu - co mi z tego moze wyjsc?
Zapracuj na internet