i w 3,14zdu i caly

1. Data: 2017-04-19 10:05:06

Temat: i w 3,14zdu i caly
Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

misterny plan tez w 3,14zdu!
jakie zniszczenia wywola ten desant stycznia na kwiecien?
zapominamy o czeresniach, wisniach, borowkach , jablonie - u mnie snieg na
kwiatach...?
orzechy wloskie?
po ptokach?

2. Data: 2017-04-19 17:48:21

Temat: Re: i w 3,14zdu i caly
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abn140" <a...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> jakie zniszczenia wywola ten desant stycznia na kwiecien?
> zapominamy o czeresniach, wisniach, borowkach , jablonie - u mnie snieg

Hejka. ? co? U mnie owocowe z wyjątkiem jagody kamczackiej jeszcze nie
mają zamiaru kwitnąć a i przymrozki jakieś takie anemiczne były do tej pory.
Śnieg nawet któregoś dna padał ale na ziemi od razu się rozpuszczał. Dziś
świeci słoneczko ale jest dość zimno i silny wiatr powiewa chłodem. Mój
problem to przerośnięte flance pomidorów, które by trzeba już wysadzić pod
folię.
Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

3. Data: 2017-04-19 23:51:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

abn140 <a...@g...com> wrote:
> [...]
> jakie zniszczenia wywola ten desant stycznia na kwiecien?
> zapominamy o czeresniach, wisniach, borowkach , jablonie - u mnie snieg na

Ile ty masz lat? Nie wiesz, w jakim klimacie żyjesz? Nie wiesz, że w
klimacie (tylko z nazwy) umiarkowanym zima trwa SE de facto ponad pół roku,
a potem to już tylko lato i lato? He he.
I że w marcu, jak w garncu, a kwiecień-plecień, co przeplata: trochę zimy,
trochę lata?
Urodziłeś się wczoraj? - to posadź banany i zgłoś do ubezpieczenia. Tak jak
producenci ciepłolubnych odmian owoców na Lubelszczyźnie, którym
"wymarzło". LOL

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

4. Data: 2017-04-20 11:24:57

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.04.2017 10:05, abn140 pisze:

> jakie zniszczenia wywola ten desant stycznia na kwiecien?
> zapominamy o czeresniach, wisniach, borowkach , jablonie - u mnie snieg na
> [...]

Nie bój nic. Jak masz polskie orzechy włoskie a nie włoskie orzechy włoskie,
to nic im nie będzie, gdy na chwilę w kwietniu styczeń. Podobnie z czereśniami,
wiśniami i innymi borówkami. Wszystko w ogrodzie się adaptuje do miejscowych
obyczajów. A które nie, to Bóg z nimi - przyjdą w to miejsce inne, które dadzą radę
i lutemu w maju. Tak do tego podchodzę.

W ogrodzie potrafią się adaptować nawet swołocze na czterech łapach. Przyszedł
niedawno do mnie piesek. Osiem lat spędził na chłopskim gumnie, robiąc za psa
ogrodnika. A nie był to wcale owczarek kaukaski, czernysz, moskiewski stróżujący,
czy nawet tzw. wilczur długowłosy - z natury przystosowane do bytowania na dworze -
tylko... collie. Tak, Lassie. I taki kanapowiec z urodzenia potrafił przetrwać
tyle lat
w ogrodzie, gdzie za budę służyła mu wiata na skrzynki owocowe. No, ale przy moim
collie wygląda teraz na puchatego misia. Zaadaptował się wśród polskich jabłoni jak
orzech włoski, ten Szkot...

5. Data: 2017-04-20 16:31:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

collie <c...@v...pl> wrote:

> [...]
> collie wygląda teraz na puchatego misia. Zaadaptował się wśród polskich jabłoni jak

Zupełnie jak ten zwyczajny Murzyn z Francji.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

6. Data: 2017-04-20 22:52:45

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.04.2017 16:31, Ikselka pisze:

> Zupełnie jak ten zwyczajny Murzyn z Francji.

Eno, coś słabo. Co tam kilkudziesięciowierszowy cytat z cytatem!
Nie żałuj sobie: zacytuj cały wątek, by dodać swój kilkuwyrazowy
bzdet. Siroto.

7. Data: 2017-05-07 19:31:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

collie <c...@v...pl> wrote:

> Eno, coś słabo. Co tam kilkudziesięciowierszowy cytat z cytatem!
> Nie żałuj sobie: zacytuj cały wątek, by dodać swój kilkuwyrazowy
> bzdet. Siroto.

Po to, byś miał o czym pstrzyć, siroto.

Agrecol - Ślimaki
Czereśnia chyba uschła