Re: iglak płożący cieniolubny

Data: 2008-12-03 10:59:24
Temat: Re: iglak płożący cieniolubny
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Tue, 02 Dec 2008 23:15:22 +0100, Fiora napisał(a):

> No rzeczywiście - zabrakło znaku zapytania na końcu...sorry

Zabrakło pytania, a nie znaku zapytania - sam znak zapytania nie czyni
pytania; pytanie to zdanie pytające, a nie rzeczownik i dwa przymiotniki
rzucone luźno obok siebie.
Na pytanie mozna odpowiedzieć zdaniem, a na rzeczownik i dwa przymiotniki
odpowiedzieć raczej trudno.

> Szukam właśnie iglaka płożącego cieniolubnego,
> o niewielkiej wysokości, pomóżcie proszę

Jak bardzo cieniolubnego? - musisz określić, o jakiej porze masz słońce w
kluczowym miejscu? czy może wcale ono tam nie dochodzi? - raczej wszystkie
rośliny potrzebują chociaz minimum oświetlenia dziennego w ciągu doby.