igrzyska czy chleb?

111. Data: 2013-10-31 11:01:34

Temat: Re: igrzyska czy chleb?
Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-31 09:07, Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysłąw Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> A to juz zupelnie inna historyja.
>
> Hmmm... czy ja jestem psychopata?

:-D noooooooooooooo trochi ta :-P

--
"Rozczarowania, spotykają nas na różnych etapach życia. Żeby im
całkiem nie ulec, wystarczy zrozumieć, że świat, inni ludzie nie są

112. Data: 2013-10-31 11:04:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> :-D noooooooooooooo trochi ta :-P

:-DDDD

113. Data: 2013-10-31 13:00:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Oct 2013 09:07:44 +0100, Ghost napisał(a):

> Hmmm... czy ja jestem psychopata?

Hmmm, dobry początek.
--
XL
W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na

114. Data: 2013-10-31 15:52:28

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-31 11:04, Ghost pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> :-DDDD

śmiało stwierdzę że rozbawienie cię emotikowe
uznaję za jedno ze swoich niedociągnięć --terminatorze :) :-P

115. Data: 2013-10-31 15:56:03

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-31 15:52, <^zazu^> pisze:

> śmiało stwierdzę że rozbawienie cię emotikowe
> uznaję za jedno ze swoich niedociągnięć --terminatorze :) :-P

osiągnięć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tfu ten nadmiat pywa :-PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

116. Data: 2013-10-31 16:00:15

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-31 15:56, <^zazu^> pisze:

> osiągnięć!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> tfu ten nadmiat pywa :-PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

mięł kieds zab ije :))))))))))))))))))

117. Data: 2013-10-31 17:20:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mięł kieds zab ije :))))))))))))))))))

etam, podnosi zawartosc dobrego horesterorru... horro... terro.. naczy we
krwi

118. Data: 2013-10-31 19:07:05

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-31 17:20, Ghost pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> etam, podnosi zawartosc dobrego horesterorru... horro... terro.. naczy
> we krwi0

aaa to juz wiem czemu becze od dwoch glodzin jak
łowieczka zabłonkano ;:)))))))) w ptaki ciernistych kszewóf

119. Data: 2013-10-31 19:12:08

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aaa to juz wiem czemu becze od dwoch glodzin jak
> łowieczka zabłonkano ;:)))))))) w ptaki ciernistych kszewóf

No to masz na opak, mje po piwje smiech bierze

120. Data: 2013-10-31 19:13:55

Od: "<^zazu^>" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-10-31 19:12, Ghost pisze:

> Użytkownik "<^zazu^>" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> No to masz na opak, mje po piwje smiech bierze

a ja juz nikaj nie widze takie mom buły nad ślipiami ;))))))))

--

Nareszcie
Atak nienawiści w Łodzi
Świnie co się z nienawiści wściekły.