ile kosztuje dom?

61. Data: 2006-03-03 14:01:29

Temat: Re: ile kosztuje dom?
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Graliński" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
news:du9hmq$num$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...] jak widać za niespełna 4000 zł też można wyposażyć
> ładną łazienkę[...]

Za chwilę się dowiesz, że z promocji z Praktikera nie może być ładna.

Pozdrawiam
H. (deczko zesłabiona dyskusją)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

62. Data: 2006-03-03 14:46:41

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Graliński napisał(a):
> Ja jestem zdania że na budowę domu stać każde przeciętnie zarabiające
> (2x1600 zł na rękę) małżeństwo.

prawda

> "Sam" systemem gospodarczym zbudowałem dom 180m^2 wyniosło mnie to około
> 120.000 zł (wraz z ziemią - za śmieszne pieniądze), fakt góra jeszcze nie
> wykończona (zostały do zrobienia gipsy i podłogi) ale na dole można
> mieszkać. Co do np łazienki to mnie ona wyniosła odpowiednio:
> - kabina (cersanit VEGA) 1400
> - mebelki +lustro +umywalka(kupione w sklepiku producent nieznany z MDF
> lakierowanego) 1000
> - muszla (z promocji praktiker) 200
> - kafelki (promocja praktiker) 900
> - baterie (KFA) 150
> - drzwi (najtańsze OBI) 120

No tak, ale nalezy zauwazyc ze to jest kwestia gustu. Ja zakladalem
wykonczenie na wyzszym poziomie cenowym, wiec mam dom 95mkw, ktory
niedlugo zacznie sie wykanczzc wlasnie :-)
Ale lazienka bedzie drozsza:
- kibel kolo 1600
- wanna kolo 1900
- umywalka kolo 640
- baterie tres 1200
- kafelki itp ok 1500
- drzwi porta 800

Ceny ok 20% nizsze od katalogowych, cwaniaki zawyzaja a potem daja
rabat, ma mi sie niby poprawic samopoczucie :-)

- brak prysznica, bo sie nie miesci - lazienka ma 6,5 mkw - w sumie
moglby byc, ale za cene przestawienia pralki sam nie wiem gdzie, na
pewno nie do kuchni wzorem blokow czy innych kamienic

A bynajmniej nie jest to zaden luksus, a juz wychodzi ok 8kpln za sam
material bez dodatkow - w sumie szacuje na 10kpln lazienke. Mozna za
20kpln i wiecej tez.

Pytanie podstawowe - czy ramach mozliwosci finansowych robic metraz czy
standard?

Kazdy musi sam sobie odpowiedziec - ja osobiscie mam dosc armatury KFA
czy drzwi po 120pln. Takie jest moje osobiste zdanie. Ale cos za cos -
chcialem miec zawsze lazienke o pow 20mkw, niestety, nie tym razem.
Troszke OT - mam w domu kilka rozwiazan pomyslanych jako luksus -
swiadomie zwiekszylem koszty, choc nie bylo to konieczne, ale raz sie zyje.

Marcin Marski

63. Data: 2006-03-03 14:49:02

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Marski napisał(a):

> - kafelki itp ok 1500

przy czym bedzie ich razem ze 3mkw, za to piekne, bo z prawdziwego
kamienia, takie roznokolorowe, trudno opisac, ale sa suuuper

Marcin Marski

64. Data: 2006-03-03 15:00:05

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 3 Mar 2006 13:19:17 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <p...@o...pl> i powiedziała:

> A, jak duzy dom postawił?Za 50.000, to naprawde trudno dom
> wykonczyc.

Nie wiem, wierzę mu na słowo, że dał radę.

> Srednio wyposazona łazienka, z armatura Koła, to koszt ok
> 10.000.

Przypuszczam, że wątpię. Można taniej i nie jest to betonowa wylewka.
Można oczywiście kupować też krany za 4k zł.

Zuzanka (nie ma takiej kwoty, jakiej nie można władować w dom)
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

65. Data: 2006-03-03 15:02:53

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 3 Mar 2006 13:31:42 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <p...@o...pl> i powiedziała:

> spia na materacu, bo łozko, to juz naprawde zbytek.

Masz z tym jakiś problem?

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

66. Data: 2006-03-03 15:04:29

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrne0gmfl.2ln.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...] Można taniej i nie jest to betonowa wylewka.
> Można oczywiście kupować też krany za 4k zł.
>
> Zuzanka (nie ma takiej kwoty, jakiej nie można władować w dom)

Ha ha. Tak dla rozrywki quiz: co jest droższe - okno z montażem czy
firanki+zasłony z szyciem? Oba w standardzie przyzwoicie średnim (w
przypadku żaluzji drewnianej odpowiedź jest oczywista :>).
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

67. Data: 2006-03-03 16:01:30

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał
w wiadomości news:slrne0gmkt.2ln.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Masz z tym jakiś problem?

Ja nie, bo spie na wygodnym łózko, ale miałam jak spałam na materacu z
znajomych.Cały dzien chodziłam połamana(wiem, wiem, sa tacy co to
uwielbiaja spac na materacu)

68. Data: 2006-03-03 16:13:57

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 3 Mar 2006 17:01:30 +0100, przyszła do mnie
> [...]

> Ja nie, bo spie na wygodnym łózko, ale miałam jak spałam na materacu z
> znajomych.Cały dzien chodziłam połamana(wiem, wiem, sa tacy co to

No, cieszę się, że wiesz.

Zuzanka (a okna bez firanek są gołe i biedne, tak)

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

69. Data: 2006-03-03 16:14:53

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 3 Mar 2006 16:04:29 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <anias@[asiowykrzyknik]> i powiedziała:

> Ha ha. Tak dla rozrywki quiz: co jest droższe - okno z montażem czy
> firanki+zasłony z szyciem? Oba w standardzie przyzwoicie średnim (w
> przypadku żaluzji drewnianej odpowiedź jest oczywista :>).

Czy te w stokrotki to standard przyzwoicie średni? ;-)

Zuzanka
*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

70. Data: 2006-03-03 16:22:18

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał
w wiadomości news:slrne0gqq5.79v.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...

> Zuzanka (a okna bez firanek są gołe i biedne, tak)

Nie trafiłas, sama mam okna bez firanek.

Proplem/Usterka Ariston AVSF109
proszę o pomoc w rozszyfrowaniu :)
jaki proszek piorący ?
reklamacja kabiny prysznicowej - jak?
Pranie wełny w automatach (Electrolux EWT 1026)