ile kwh zuzywacie miesiecznie

21. Data: 2016-09-16 23:39:21

Temat: Re: ile kwh zuzywacie miesiecznie
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-16 22:45, obywatel Kris uprzejmie donosi:

340

22. Data: 2016-09-17 00:03:58

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-16 23:38, obywatel masti uprzejmie donosi:

> a wskażesz mi w którym poście zrobiłem takie założenie?

Może nigdy nie miałeś nie- czy przyjemności się z tym spotkać, ale
naprawdę są ludzie, którzy zlewają mniej wody grzanej prądem niż inni,
co jej prądem nie grzeją.

> Bo ja tylko wskazałem przypadek szczególny, któregonie uwzględniłaś.
> Według Ciebie taki przypadek nigdy nie zachodzi.

A wskażesz, gdzie pisałam, że się nie zachodzi.
Właśnie zwracam od początku uwagę, że zachodzą przypadki różne, dlatego
nie można się koncentrować tylko na liczbie osób.
BTW słowo "nijaki" nie zawsze oznacza "nigdy".

23. Data: 2016-09-17 00:05:51

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> A wskażesz, gdzie pisałam, że się nie zachodzi.

"Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu."

wskażesz tu wyjątki?

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

24. Data: 2016-09-17 00:56:29

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16.09.2016 o 23:36, Qrczak pisze:

> Czynisz założenie, że każdy w domu grzeje wodę prądem, każdy w domu
> kąpie się w basenie wody oczywiście podgrzanej prądem. I w ogóle w domu
> się tylko używa wody podgrzanej prądem.

Są takie domy.

> Tymczasem, może zaskakujące ale cóż, w domu miewa się jeszcze inne
> urządzenia zasilane prądem, które tyle samo razy może używać jeden
> mieszkaniec domu co tabun wspomnianych.

Jakie urządzenia? Ładowarki do telefonów?

> Więc żebyś już nie musiał zużywać energii na skomplikowane przemyślenia,
> na pytanie:
> "jaki dom, ile osob ?"
> odpowiem:
> Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu.

Twoja delikatnie mówiąc "uproszczona" teza może być prawdziwa tylko w
sytuacji kiedy prąd zużywa się na pierdoły typu ładowanie telefonu,
laptopa, oświetlenie.
Nie wiem czy twój Qrczaczy mózg dopuszcza sytuację kiedy energia
elektryczna zużywana jest np. przez przepływowy podgrzewacz wody.
Wtedy jeden prysznic to jakiś miesiąc ładowania laptopa.

--
Kaczin

25. Data: 2016-09-17 08:01:36

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-17 00:56, obywatel Kaczin uprzejmie donosi:

> Są takie domy.

Nie wykluczyłam takiej sytuacji.
Ale są i takie domy, gdzie się NIE podgrzewa wody...

> [...]
> Nie wiem czy twój Qrczaczy mózg dopuszcza sytuację kiedy energia
> elektryczna zużywana jest np. przez przepływowy podgrzewacz wody.

...przepywowym podgrzewaczem wody.

> Wtedy jeden prysznic to jakiś miesiąc ładowania laptopa.

Bardzo się cieszę, że dożyliśmy czasów, kiedy można laptopa ładowarką do
telefonów.

26. Data: 2016-09-17 08:02:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-17 00:05, obywatel masti uprzejmie donosi:

Domy, w których wodę grzeją prądem.

27. Data: 2016-09-17 08:37:48

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-17 08:02, obywatel Qrczak uprzejmie donosi:
> Dnia 2016-09-17 00:05, obywatel masti uprzejmie donosi:

> Domy, w których wodę grzeją prądem.

No dobra, zadziwiona ogromem niezrozumienia zajrzałam do internetowych
słowników. Rzeczywiście przysłówek wybrałam niefortunnie, kierując się
domowym zastosowaniem. Bardziej pasuje "nie bardzo", najbardziej "nie
zawsze".
Przepraszam.
No ale i tak przywracasz wiarę w ludzi.

28. Data: 2016-09-17 12:23:12

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> [...]
> słowników. Rzeczywiście przysłówek wybrałam niefortunnie, kierując się
> domowym zastosowaniem. Bardziej pasuje "nie bardzo", najbardziej "nie

logika jest nieubłagana :)

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

29. Data: 2016-09-17 19:31:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-17 12:23, obywatel masti uprzejmie donosi:

> logika jest nieubłagana :)

Jest.
Więc nadal uważam, że ilość osób nie musi mieć jedynego i bezwarunkowego
wpływu na zużycie prądu.

30. Data: 2016-09-17 20:09:15

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2016-09-17 12:23, obywatel masti uprzejmie donosi:

> Jest.
> Więc nadal uważam, że ilość osób nie musi mieć jedynego i bezwarunkowego
> wpływu na zużycie prądu.

nie musi ale może.
--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

trzmiele w kompostowniku
kiedy ostatni raz kosicie trawe?
cieknie kibel :)
Roleta elektryczna wewnętrzna do tkanin.
Aliexpress.pl (.com)