ile kwh zuzywacie miesiecznie

41. Data: 2016-09-20 21:47:35

Temat: Re: ile kwh zuzywacie miesiecznie
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-20 20:53, obywatel Jawi uprzejmie donosi:

A posty wysyła z komórki. W garażu.

42. Data: 2016-09-26 19:45:11

Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miroo"

> Ilość osób ma nijaki wpływ na zużycie prądu.

Gdyby w moim mieszkaniu mieszkało 10 moich żon, to żelazko zużywałoby
jakieś 60-80% energii. Przy jednej żonie to 6-8%.
---
Co by żelaziły ?

43. Data: 2016-09-27 10:25:57

Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-19 o 15:06, krak pisze:

> Czyżbyś nie miał ani jednej wyprasowanej rzeczy...
> sporo :)

Nie mam, chyba, że trafi się jakaś garniturowa impreza :)
Nie wiruję na 1600obr, starannie rozwieszam po praniu, prasowanie jest
zbędne.

ps. W dresach kreszowych nie chodzę :)

44. Data: 2016-09-27 16:18:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-27 10:25, obywatel Miroo uprzejmie donosi:

> Nie mam, chyba, że trafi się jakaś garniturowa impreza :)
> Nie wiruję na 1600obr, starannie rozwieszam po praniu, prasowanie jest
> zbędne.
>
> ps. W dresach kreszowych nie chodzę :)

Włosiennicy też się nie traktuje żelazkiem.

trzmiele w kompostowniku
kiedy ostatni raz kosicie trawe?
cieknie kibel :)
Roleta elektryczna wewnętrzna do tkanin.
Aliexpress.pl (.com)