ile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ??

1. Data: 2014-12-03 18:41:12

Temat: ile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ??
Od: maskaradas <d...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mi w pazdzierniku i listopadzie poszło ok 400 m3 - na dworze -2 do 10
stopni, w domu ok 18-19. Ogrzewanie powierzchni ok 160 metrow.
ogrzewanie gazowe

2. Data: 2014-12-03 18:49:32

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 o 18:41, maskaradas pisze:
> Mi w pazdzierniku i listopadzie poszło ok 400 m3 - na dworze -2 do 10
> stopni, w domu ok 18-19. Ogrzewanie powierzchni ok 160 metrow.
> ogrzewanie gazowe

Zależy ile kondygnacji ma budynek, jakie materiały izolacyjne i gdzie.
Nie można tego tak porównywać. Będą 2 takie same budynki obok siebie, z
takich samych materiałów, w środku identyczna temperatura, identyczne
kaloryfery i piec, lecz w środku jednego mieszka dwójka emerytów a w
drugim rodzinka z dwójką dzieci i zużycie będzie różne.

3. Data: 2014-12-03 19:01:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Dec 2014 18:49:32 +0100, BQB napisał(a):

> [...]
> kaloryfery i piec, lecz w środku jednego mieszka dwójka emerytów a w
> drugim rodzinka z dwójką dzieci i zużycie będzie różne.

Tzn. rodzinka z dziećmi to lepsze grzejniki, niż para emerytów?
3-]]]

4. Data: 2014-12-03 21:28:06

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 o 19:01, XL pisze:

> Tzn. rodzinka z dziećmi to lepsze grzejniki, niż para emerytów?
> 3-]]]

Ależ nie, napisałem, że grzejniki takie same - sądzę, że częściej są
otwierane drzwi i okna :P

5. Data: 2014-12-04 09:09:39

Od: maskaradas <d...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

no to napiszcie w ile osob mieszkacie, jaka powierzchnia domu itd, to
bedzie jakies porownanie

6. Data: 2014-12-04 10:58:53

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 03.12.2014 18:49, BQB wrote:

> [...]
> kaloryfery i piec, lecz w środku jednego mieszka dwójka emerytów a w
> drugim rodzinka z dwójką dzieci i zużycie będzie różne.

Nie wiem dlaczego ilokrosc pojawia sie pytanie o koszty ogrzewania to od
razu wyskakuje jakis madrala i odwala litanie jak to wszystko zalezy od
tego czy tamtego... Kazdy to wie wiec przestan sie wymadrzac i albo
napisz ile to u ciebie kosztuje albo siedz cicho jesli to tajemnica.

Potraktuj kolego tego rodzaju pytanie jako forme quizu. Ja napisze, ze
mi idzie ok. 25 kg wegla na dobe przy podobnych parametrach jak
pytajacy. Wiem ze pytanie bylo o gaz ale mysle ze moja odpowiedz ktos i
tak przeczyta z ciekawoscia.

7. Data: 2014-12-04 11:59:54

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

tomekp wrote:

> [...]
> mi idzie ok. 25 kg wegla na dobe przy podobnych parametrach jak
> pytajacy. Wiem ze pytanie bylo o gaz ale mysle ze moja odpowiedz ktos i

a ja, bez kozery, powiem pińcet
tylko z tego nic nie wynika. podobnie jak z twojej wypowiedzi

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

8. Data: 2014-12-04 12:32:42

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 04.12.2014 11:59, masti wrote:

> a ja, bez kozery, powiem pińcet
> tylko z tego nic nie wynika. podobnie jak z twojej wypowiedzi

A niby co ma wynikac??? Bylo pytanie "ile wam idzie" a nie o
charakterystyke energetyczna budynku.

Pińcet to za duzo. Powinienes ocieplic strop, progi, taras, nadproza i
balkony.

9. Data: 2014-12-04 13:29:20

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomekp" napisał w wiadomości grup

>A niby co ma wynikac??? Bylo pytanie "ile wam idzie" a nie o
>charakterystyke energetyczna budynku.

>Pińcet to za duzo. Powinienes ocieplic strop, progi, taras, nadproza i
>balkony.

ale on w yenach liczy

10. Data: 2014-12-04 15:31:36

Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:547f4b3a$0$21547$65785112@news.neostrada.pl,
*maskaradas* <d...@n...eu> typed:
> Mi w pazdzierniku i listopadzie poszło ok 400 m3 - na dworze -2 do 10
> stopni, w domu ok 18-19. Ogrzewanie powierzchni ok 160 metrow.
> ogrzewanie gazowe

Jesli Cie to zadowoli, to podaje ponizej swoje:
U mnie, dom o podobnych parametrach (150m2), trzy osby, ogrzewanie co, cwu,
kuchnia - za podobny okres, zuzycie wynioslo 380 m3. Temperatura w
pomieszczeniach, stale ~22 stopnie. Temperatura za oten okres byla
zroznicowana, od -6 do +10. Lokalizacja poludnie Polski woj. malopolska.

Ekolo!
przewiew od zamknietego okna
Ile miejsca na drzwi przesuwne szafy
Wiercenie prostopadłe w płytach meblowych
CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!