impertynencje wobec Alberta Jachera

1. Data: 2002-12-15 10:56:12

Temat: impertynencje wobec Alberta Jachera
Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do użytkowników grup usenet!

Nie przejmujmy się impertynenckimi, złośliwymi reakcjami niektórych ludzi
wobec Założyciela-Religii.

Gdziekolwiek i cokolwiek napisałbym w usenet, zawsze znajdą sie ludzie,
którzy na moje posty reagują złościwymi, uszczypliwymi uwagami lub
impertynenckimi atakami.

Wielu ludzi celowo albo mimowolnie przekręca sens moich tekstów, przeinacza
je lub fałszuje.

Nie jestem w stanie (sporą część jest zarejestrowana w Kill File) i nie
chcę na tamte wszystkie zaczepki i ataki reagować.

Dlatego jeszcze raz apeluję, byśmy teksty takich ludzi ignorowali i nie
przejmowali się ich nieprzyjazną działalnością. To że ja na tamte teksty
nie odpowiem, nie świadczy, że w jakim kolwiek stopniu sie z nimi zgadzam
albo ulegam.

W razie potrzeby, proszę o wyjaśnienie tego innym użytkownikom usenet.

Dziękuję.

Z dobrymi życzeniami,
www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.39
--
Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism

2. Data: 2002-12-15 11:30:12

Temat: Re: impertynencje wobec Alberta Jachera
Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie przejmujmy się impertynenckimi, złośliwymi reakcjami niektórych ludzi
> wobec Założyciela-Religii.

Alez - nikt Cie nie atakuje, wszyscy chcemy Ci pomoc, bo bardzo cierpisz i nie
za bardzo zdajesz sobie sprawe z tego, ze sie staczasz.
Pamietaj, nigdy nie jest za pozno, by sie opamietac.

TL

3. Data: 2002-12-15 12:54:22

Od: "Adun" <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje. Alber musial przejsc jakis silny uraz psychiczny i trzeba mu
pomoc. Jeszcze sie skonczy samobojstwem i kto bedzie nas rozweselal na
grupie???

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

4. Data: 2002-12-15 18:38:26

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Dec 2002 10:56:12 GMT, "Albert Jacher, MD ChosenByGod"
<i...@p...onet.pl> wrote:

>Gdziekolwiek i cokolwiek napisałbym w usenet, zawsze znajdą sie ludzie,
>którzy na moje posty reagują złościwymi, uszczypliwymi uwagami lub
>impertynenckimi atakami.

A czy taki wlasnie efekt chcesz osiagnac swoimi postami ?
Jesli tak, to mozesz sobie pogratulowac.

Jesli jednak budzenie irytacji w bliznich nie jest Twoim zasadniczym celem, to
moze warto, bys poszukal w sobie przyczyn tej irytacji, zamiast projektowac je
na swoje otoczenie ?

pozdrawiam,
Tomek.

5. Data: 2002-12-15 20:00:17

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Kaminski wrote:

> [...]
> moze warto, bys poszukal w sobie przyczyn tej irytacji, zamiast projektowac je

Oj Tomeczku,

jak widze w Polsce Europejska Konwencja o Ochronie Praw Czlowieka
jest calkiem nieznana.
Na podstawie Konwencji to osoba irytujaca musi sie kontrolowac,
czy swoim zachowaniem nie narusza praw i wolnosci drugiej osoby.
I na tej podstawie zostala zbudowana demokracja.
Czyli to ty sie musisz kontrolowac co mowisz i do kogo mowisz i jak
mowisz.
Wszystkie postanowienia Netykiety, m.in. zakaz watkow osobistych,
tak lekcewazone w Polsce w internecie i przez operatorow internetowych i
dyskutantow, wywodza sie wlasnie z Konwencji.
Ale nie martw sie, bo gdy ostatnio zapytalem w MEN pania z dept.
szkolnictwa wyzszego, dlaczego Ministerstwo nic nie robi, aby uczelnie
zobowiazywaly studentow, korzystajacych z internetu z kont uczelni, do
przestrzegania tej Konwencji.
To Pani zapytala sie mnie, co to wlasciwie jest za Konwencja.

Roznica zatem pomiedzy Europa a Polska w internecie jest taka,
ze w Europie , Stanach, Kanadzie, Australii itd.
Europejska Konwencja o Ochronie Praw Czlowieka jest znana i stosowana w
praktyce.
Niestety w Polsce wiekszosc nawet nie wie o co chodzi, i nie wie , ze
Polska ja ratyfikowala zobowiazala sie do jej przestrzegania, a w
szczegolnosci ustawowo zobowiazane do przestrzegania jej postanowien sa
szkoly wyzsze, studenci, uzytkownicy internetu.

Na podstawie Konwencji wszelkie impertynencje mozna uznac za forme
przesladowania i nietolerancji, takze religijnej i osoba ktora uzna sie
za poszkodowana , bez znacznego trudu moze wystapic
ochrone swoich praw i wolnosci, przez powolane do tego organy
administracji panstwowej.
A w przypadku internetu, za posrednictwem Ministerstwa Infrstruktury,
Dept. Telekomunikacji , do administratorow internetowych,
administratorow serwerow pocztowych, usenetu, www.

Zatem droga prawna jest znana i tylko dobrej woli i dobremu wychowaniu
nalezy przypisac fakt, ze tak niewielu poszkodowanych korzysta z tej
ustawowej ochrony swoich praw obywatelskich w internecie.
Ale to wcale nie znaczy, ze tak musi byc dalej i bedzie.
W koncu Miedzynarodowy Trybunal w Strasburgu nie jest tak daleko, i
zapytanie w sprawie braku ochrony praw obywatelskich w polskim
internecie, mozna wyslac juz jutro.

I skonczy sie raz na zawsze nietolerancja, opluwanie, wyszydzanie,
przesladowanie i naruszanie podstawowych praw obywatelskich z
wykorzystaniem internetu.

Albert musi pamietac , ze internet ma charakter swiecki
i musi zaprzestac wykorzystywania grupy dyskusyjnej medycyna dla celow
swojego ruchu religijnego, a impertynenci musza powstrzymac sie od
atakow.

Tak uczynil w Stanach George Hammond, tworca dowodu o istnieniu boga.
Ma swoja grupe dyskusyjna i tam glosi swoje tezy.
Na podstawie tej samej Konwencji, Albert narusza za kazdym razem prawa
obywatelskie uzytkownikow grupy, gdy glosi swoja religie i wykorzystuje
do tego swiecka grupe pl.sci.medycyna.

Dla dyskusji religijnych i filozofi sa przeznaczone wlasciwe grupy typu
filozofia, religia, a niekoniecznie medycyna.

Jacek

--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).

6. Data: 2002-12-15 20:04:19

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 15 Dec 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:snipvu8r58b3dk6qdphvu459c36ugu6p0f@4ax.com :

> [...]
> celem, to moze warto, bys poszukal w sobie przyczyn tej irytacji,
> zamiast projektowac je na swoje otoczenie ?

Nie bądz przemądrzały i sarkastyczny.
Poczytaj pare watkow w pl.soc.religia albo chociaz w tej grupie...

Twoje podejscie do życia jest raczej typu islamskiego:
jesli kobieta zostala zgwalcona przez mezczyzne to jej wina i trzeba ja
zabic kamieniami za "cudzołostwo". Ten kto gwałcił jest bez winy bo np.
kobieta go "sprowokowała" wyglądem...

Ja korzystam ze swojego prawa do swobody wypowiedzi. Jesli inni mnie za to
obrzucają obelgami, impertynencjami i chamstwem to prosze cie nie win mnie
za ich winy.

Czy twoja religia nakazuje znęcac sie nad ludzmi glupimi, idiotami, chorymi
psychicznie, wyznawcami innych religii i ogólnie "innymi"?

7. Data: 2002-12-16 12:23:21

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz racje. Alber musial przejsc jakis silny uraz psychiczny i trzeba mu
> pomoc. Jeszcze sie skonczy samobojstwem i kto bedzie nas rozweselal na
> grupie???
Faktycznie. Trzeba sie liczyc, ze dzieki wsparciu Demiurga co go wybral bedzie
nas rozweselal juz nie na grupie ale w godzinach srodnocnych, a wtedy nie
wystarczy go splonkowac, trzeba bedzie egzorcysty...

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

8. Data: 2002-12-16 13:08:54

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Dec 2002 13:23:21 +0100, suzuki nakai wrote:

> Faktycznie. Trzeba sie liczyc, ze dzieki wsparciu Demiurga co go wybral bedzie
> nas rozweselal juz nie na grupie ale w godzinach srodnocnych, a wtedy nie
> wystarczy go splonkowac, trzeba bedzie egzorcysty...
To zależy od tego, czy ten co go wybrał dopuszcza taką możliwość:)
Poza tym egzorcyzmy są katolickie - a ten on brzydzi się tym co
katolickie i uznaje to za złe - więc pewnie i egzorcyzmy na niego nie
poskutkują. Chyba, że brzydzą go do tego stopnia, że pójdzie sobie precz
z obrzydzenia:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
Zasady korzystania z Netykiety sa okreslone Netykieta i regulaminem
internetu. (Expert)

9. Data: 2002-12-16 13:52:08

Temat: Re:
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bieniek, usun natychmiast te sygnaturke i przestan trollowac.

Jak korzystasz z konta sluzbowego Uniwersytetu Medycznego w Lodzi,
to jestes zobowiazany do przestrzegania standardu szkoly.
Jak chcesz trollowac, to plac prywatnie za internet jak kazdy inny.

Nadal obowiazuje Ustawa o Szkolnictwie Wyzszym i jestes zobowiazany do
jej przestrzegania, jak i przestrzegania statutu szkoly,
ktory wyraznie zakazuje wykorzystywania internetu do celow prywatnych,
niezwiazanych z praca,
a w szczegolnosci zakazuje uzywania sluzbowego internetu do trollowania
na usenecie.

Jeszcze raz spotkam te sygnaturke u ciebie to podejme standardowa
procedure wobec internetowych trolli i internetowych abuserow.

Marek Bieniek wrote:
From:
Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl>

10. Data: 2002-12-16 14:02:19

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Albert Jacher, MD ChosenByGod"
invalid.USUNJ.T0

> Nie bądz przemądrzaly i sarkastyczny.

Nie odpowiedziales na pytanie.
Jesli to pytanie drazni Cie, to moze warto bys sam sobie na nie odpowiedzial ?

> Twoje podejscie do zycia jest raczej typu islamskiego:

Nie.
Chcialem Ci pomoc.

> Ja korzystam ze swojego prawa do swobody wypowiedzi. Jesli inni mnie
> za to obrzucają obelgami, impertynencjami i chamstwem to prosze cie
> nie win mnie za ich winy.

Czemu obrzucaja Cie obelgami ?
Jak myslisz, czemu ?

> Czy twoja religia nakazuje znecac sie nad ludzmi glupimi, idiotami,
> chorymi psychicznie, wyznawcami innych religii i ogólnie "innymi"?

Wciaz w tym poscie zajmujesz sie mna.

A to przeciez Ciebie ludzie obrzucaja obelgami, sa chamscy, sa impertynenccy. Ale
gdy probuje zadac Ci na ten temat dwa proste pytania, probujesz mnie
zdyskredytowac i pomniejszyc (przynajmniej we wlasnych oczach), zarzucajac mi
zlosliwosc, przemadrzalosc, islamskie podejscie do zycia, obwinianie Cie za winy
innych, oraz sugerujesz, ze moja religia nakazuje mi znecanie sie nad idiotami.

Zajmujesz sie wina otoczenia, a nie analiza zjawiska. Wciaz piszesz o innych,
zamiast o sobie.

Podsumowujac - jestes otoczony zlymi ludzmi. Impertynenckimi i przemadrzalymi,
chamskimi i zlosliwymi, islamskimi i obrzucajacymi Cie obelgami. Jak to mozliwe,
ze czyjs swiat wypelniony jest takimi kreaturami ?

> Z dobrymi zyczeniami,

Ja Tobie rowniez dobrze zycze, nawet jesli nazywasz mnie przemadrzalym i
sarkastycznym islamista znecajacym sie nad idiotami. Zycze Ci, aby Twoj swiat
przestal byc tak okropny. Usmiechnij sie i nie szukaj wokol wrogow.

Tomek.

Egzaminy na rezydentire___styczen 2003
Sarkoidoza oczodołu - prosze o pomoc
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
regularność cykli
Krzywy ząb vs warga