Re: impertynencje wobec Alberta Jachera

From: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: impertynencje wobec Alberta Jachera
Date: Mon, 16 Dec 2002 14:02:19 +0000 (UTC)

"Albert Jacher, MD ChosenByGod"
invalid.USUNJ.T0

> Nie bądz przemądrzaly i sarkastyczny.

Nie odpowiedziales na pytanie.
Jesli to pytanie drazni Cie, to moze warto bys sam sobie na nie odpowiedzial ?

> Twoje podejscie do zycia jest raczej typu islamskiego:

Nie.
Chcialem Ci pomoc.

> Ja korzystam ze swojego prawa do swobody wypowiedzi. Jesli inni mnie
> za to obrzucają obelgami, impertynencjami i chamstwem to prosze cie
> nie win mnie za ich winy.

Czemu obrzucaja Cie obelgami ?
Jak myslisz, czemu ?

> Czy twoja religia nakazuje znecac sie nad ludzmi glupimi, idiotami,
> chorymi psychicznie, wyznawcami innych religii i ogólnie "innymi"?

Wciaz w tym poscie zajmujesz sie mna.

A to przeciez Ciebie ludzie obrzucaja obelgami, sa chamscy, sa impertynenccy. Ale
gdy probuje zadac Ci na ten temat dwa proste pytania, probujesz mnie
zdyskredytowac i pomniejszyc (przynajmniej we wlasnych oczach), zarzucajac mi
zlosliwosc, przemadrzalosc, islamskie podejscie do zycia, obwinianie Cie za winy
innych, oraz sugerujesz, ze moja religia nakazuje mi znecanie sie nad idiotami.

Zajmujesz sie wina otoczenia, a nie analiza zjawiska. Wciaz piszesz o innych,
zamiast o sobie.

Podsumowujac - jestes otoczony zlymi ludzmi. Impertynenckimi i przemadrzalymi,
chamskimi i zlosliwymi, islamskimi i obrzucajacymi Cie obelgami. Jak to mozliwe,
ze czyjs swiat wypelniony jest takimi kreaturami ?

> Z dobrymi zyczeniami,

Ja Tobie rowniez dobrze zycze, nawet jesli nazywasz mnie przemadrzalym i
sarkastycznym islamista znecajacym sie nad idiotami. Zycze Ci, aby Twoj swiat
przestal byc tak okropny. Usmiechnij sie i nie szukaj wokol wrogow.

Tomek.