Re: [OT] impertynencje wobec Alberta Jachera

Data: 2002-12-16 23:19:49
Temat: Re: [OT] impertynencje wobec Alberta Jachera
Od: Myjk <m...@g...pl>

-=Albert Jacher, MD ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>
news:Xns92E6A4536D72Balbrtn@150.254.173.2

na poczatek pytanie.. dlacze dopiero teraz dodales OT w temacie?
od startu ten post jest OT smieciem nie zwiazanym z tematyka grupy

> Nie odpowiedzialem na twoje pytanie, bo jest szydercze.

Ty wszystko co sie napisze uwazasz za szdercze i doszukujesz sie w tym
jakis zlosliwosci.. dla przykladu podam siebie.. probowalem z Toba
normalnie dyskutowac i probowalem ciebie zrozumiec.. pisalem dosadnie,
i bezposrednio.. a zeby zmobilizowac do odpowiedzi, ponawialem pytania..
jak zaczal Ci sie lamac lod pod nogami - czyli nie wiedziales jak
odpowiedziec, to nagle stwierdziles ze jestem wrogo do Ciebie nastawiony,
a moje wpowiedzi sa szydercze.. pamietasz?

> To tak jakby czlowieka, ktorego złodziej okradł w podróży zapytać:
> " A czy taki wlasnie efekt chciałeś osiagnac swoją podróżą ?
> Jesli tak, to mozesz sobie pogratulowac."

no i czemu sie zloscisz? takie wrazenie sie odnosi czytajac Ciebie..
chcesz wszystkich zmusic aby Cie podziwiali za madrosci ktore glosisz
przy czym juz Ci kiedys napisalem.. nie masz tu ZADNYCH przyjaciol..
i nei widzialem do tej pory zadnych osob wyraznie Ci zyczliwych..
napisalem tez kiedys, ze nie powinno to Cie dziwic.. a jednak dziwi..

> Odpowiadam ci: Nie, nie taki efekt chcialem osiagnać. Nie chcialem, by
> ludzie traktowali mnie szyderczo i obelżywie.

w takim razie wez pod uwage to co pisza do Ciebie ludzie..

> Nie, nie mam żadnych powodów, by odpowiadać sobie na takie pytania, bo
> ja bym sam nie wpadł na pomysł zadawania takiego pytania.

nie rozumiem..

> Skoro nie jesteś w stanie sam sie domyślić to wyjaśnie ci krotko:
> Ludzie dlatego, obrzucają innych ludzi kąśliwymi uwagami, obelgami,
> drwinami, chamstem, oszczerstwami i wulgaryzmem, bo sami sa ludzmi o
> niskiej kulturze osobistej, duzej ilosci zła w duszy, duzej
> frustracji, czasem o zaburzeniach umyslowych o typie zaburzen
> osobowości, albo innych.

zla odpowiedz.. ludzie po prostu nie lubia przemadrzalych bawolow
ktorzy mysla ze pozjadali wszystkie rozumy.. a do tego nie lubia ludzi
czepiajacych sie slowek, i wywyzszajacych sie ponad tych, ktorzy
nie znaj sie na tym co Ty.. to typowe dla ludzi z wyzszym wyksztalceniem
a do tego lekarskim.. do calosci Ciebie dochodzi jeszcze ChosenByGod
to.. juz wogole..

> Czesto ludzie "lecza własne kompleksy" w ten sposób. Bardzo ich raduje
> jesli o kimś napisza coś obelzywego i poniżającego.

ludzie mogo wpasc w kompleksy przez Ciebie.. zrozum to w koncu czlowieku!
nie jestes tu zeby pouczac.. jesli chcesz byc, to po to zeby pomoc..
a nie popisywac sie swoja wiedza, lapac za zle terminy i madrzyc
sie na wszelkie mozliwe sposoby.. moze gdybs sprobowal byc bardziej
ludzki, ludzie inaczej by Cie odbierali..!

> Jesli nadal tego nie potrafisz zrozumiec, to wybierz sie na mecz
> futbolowy i zacznij glosno kibicowac druzynie przeciwnej niż kibice
> wokół ciebie... Podejrzewam, ze szybko cie znienawidza za to, ze
> jestes po prostu inny. Nie beda sie interesowac twoimi zaletami i
> talentami.

zle orownania dobierasz.. nie jestemy na meczu, byc moze pisza tu kibice..
ale nie powszechnie znani jako hooligani.. a jak jz jestesmy przy pilce..
to pojdz sobie na mecz reprezentacji Polski.. tam stoja kolo siebie
kibice wszystkich miast i nikt na nigoko nie warczy..

> Bo ciekawi mnie co zmotywowało cie do tego, aby akurat mnie nekac
> pytaniami zwiazanymi z obelgami wobec mnie a nie autorów tamtych
> obelzywych tekstow? Dlaczego pytasz ofiare atakow a nie tych co
> atakowali?

ktorych obelzywych tekstow? sam je sprowokowales tym OT postem..
pomysl..! gdyby nie to, wogole nie byloby tej dyskusji.. kumasz czacze?

> Ty postepujesz podobnie.
> Ludzie na mnie napadli z obelgami a ty mnie rozliczasz za tamte
> zdarzenia!

za tamte.. za te bierzace.. za przyszle.. ludzie poznali sie na Tobie..
i na prozno szuac Ci sprzymierzencow.. proponuje nadal udac sie na inna
grupe z gloszeniem swoich pogladow _religijnych_ a taka grupe przeciez
masz.. tam dyskutuj, przestan irytowac ludzi czytajacych i piszacych na tej
grupie od dawna, zanim sie tu pojawiles....

> Nie tłumacz mi, że ty mnie próbujesz pytac o to. Ja widzę, że mnie
> pytasz, ale nie uważam, że to ja powinienem być adresatem.

a Ty jak zwykle odwracasz kota ogonem.. i ignorujesz ludzi..

> A dlaczego ja mam pisac o sobie?
> No to dla uproszczenia załóżmy, że jestem chamskim idiota, z chorobą
> psychiczną i niezrownoważeniem emocjonalnym o inteligencji ok. IQ

bo to Ty jestes powodem calego zamieszania.. kiedy to w koncu rozumiesz?!
ja wiem ze ciezko jest to pojac.. jestes inteligentnym i wyksztalconym
czlowiekiem.. i jak to.. jak oni moga twierdzic ze ja jestem chory..

> Taki własnie jest świat. Zło ma ogromną przewagę nad dobrem a głupota
> ma przewagę nad madroscia.

przesadzasz.. przyjzyj sie dokladnie.. jesli probujesz wszystkich
podciagac od swoja poprzeczke to nie dziwne ze tak jest - a to blaaad..
to potwierdza moje slowa - chcesz wykazac ze wszyscy sa glupkami,
wszyscy sa zli, a Ty dobry..

> Pisując w usenet znalazlem na wiele tysiecy czytelnikow, jedynie kilka
> osob mi życzliwych. Kilka z nich znalezlem w tej grupie. Wiekszosc
> ludzi zdobyla sie na jedynie ignorowanie mnie. Pozostala reszta nie
> jest w stanie sie powstrzymac i potrzebuje dac publicznie wyraz swojej
> pogardzie dla mnie.

"pokaz no to palcem...... bo chce uwierzyc ze snie"

> Na wzajem!

hehe.. nie no.. przeczysz sam sobie.. po co w takim razie ten post pisales?
chyba nie po to aby szukac sojusznikow i utwierdzic sie w przekonaniu ze
jednak masz racje..? ze to jednak MY jestesmy tymi zlymi i glupimi, a Ty
tym dobrym i madrym? jak widzisz.. nie duzo osob potwierdzilo Ciebie..
czy to nie daje do myslenia? czy to znaczy ze wszscy sa idiotami
i debilami, bezmyslnymi polmozgami? czy moze jeszcze jakis inny wniosek
mozna wyciagnac? no pomysl..

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl