Re: [OT] impertynencje wobec Alberta Jachera

Data: 2002-12-16 15:10:23
Temat: Re: [OT] impertynencje wobec Alberta Jachera
Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl>

A FollowUp to a message dated 16 Dec 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:Xns92E698F6B22A2kaminskielfiiujedupl@193.110.12
2.80 :

> Nie odpowiedziales na pytanie.

Nie odpowiedzialem na twoje pytanie, bo jest szydercze.
To tak jakby czlowieka, ktorego złodziej okradł w podróży zapytać:
" A czy taki wlasnie efekt chciałeś osiagnac swoją podróżą ?
Jesli tak, to mozesz sobie pogratulowac."

Odpowiadam ci: Nie, nie taki efekt chcialem osiagnać. Nie chcialem, by
ludzie traktowali mnie szyderczo i obelżywie.

> Jesli to pytanie drazni Cie, to moze warto bys sam sobie na nie
> odpowiedzial ?

Nie, nie mam żadnych powodów, by odpowiadać sobie na takie pytania, bo ja
bym sam nie wpadł na pomysł zadawania takiego pytania.

> Nie.
> Chcialem Ci pomoc.

Dziekuje

> Czemu obrzucaja Cie obelgami ?
> Jak myslisz, czemu ?

Skoro nie jesteś w stanie sam sie domyślić to wyjaśnie ci krotko:
Ludzie dlatego, obrzucają innych ludzi kąśliwymi uwagami, obelgami,
drwinami, chamstem, oszczerstwami i wulgaryzmem, bo sami sa ludzmi o
niskiej kulturze osobistej, duzej ilosci zła w duszy, duzej frustracji,
czasem o zaburzeniach umyslowych o typie zaburzen osobowości, albo innych.

Czesto ludzie "lecza własne kompleksy" w ten sposób. Bardzo ich raduje
jesli o kimś napisza coś obelzywego i poniżającego.

Jesli nadal tego nie potrafisz zrozumiec, to wybierz sie na mecz futbolowy
i zacznij glosno kibicowac druzynie przeciwnej niż kibice wokół ciebie...
Podejrzewam, ze szybko cie znienawidza za to, ze jestes po prostu inny.
Nie beda sie interesowac twoimi zaletami i talentami.

> Wciaz w tym poscie zajmujesz sie mna.

Bo ciekawi mnie co zmotywowało cie do tego, aby akurat mnie nekac pytaniami
zwiazanymi z obelgami wobec mnie a nie autorów tamtych obelzywych tekstow?
Dlaczego pytasz ofiare atakow a nie tych co atakowali?

> A to przeciez Ciebie ludzie obrzucaja obelgami, sa chamscy, sa
> impertynenccy. Ale gdy probuje zadac Ci na ten temat dwa proste
> pytania, probujesz mnie zdyskredytowac i pomniejszyc (przynajmniej we
> wlasnych oczach), zarzucajac mi zlosliwosc, przemadrzalosc, islamskie
> podejscie do zycia, obwinianie Cie za winy innych, oraz sugerujesz, ze
> moja religia nakazuje mi znecanie sie nad idiotami.

Zrozum!
Sławna na cała planete jest historia kilku nigeryjskich islamskich kobiet.
Jedna z nich zostala zgwalcona przez sasiada, ale to ja islamski sąd skazał
na śmierć za tamto zdarzenie!!!

Ty postepujesz podobnie.
Ludzie na mnie napadli z obelgami a ty mnie rozliczasz za tamte zdarzenia!

Nie tłumacz mi, że ty mnie próbujesz pytac o to. Ja widzę, że mnie pytasz,
ale nie uważam, że to ja powinienem być adresatem.

> Zajmujesz sie wina otoczenia, a nie analiza zjawiska. Wciaz piszesz o
> innych, zamiast o sobie.

A dlaczego ja mam pisac o sobie?
No to dla uproszczenia załóżmy, że jestem chamskim idiota, z chorobą
psychiczną i niezrownoważeniem emocjonalnym o inteligencji ok. IQ

> Podsumowujac - jestes otoczony zlymi ludzmi. Impertynenckimi i
> przemadrzalymi, chamskimi i zlosliwymi, islamskimi i obrzucajacymi Cie
> obelgami. Jak to mozliwe, ze czyjs swiat wypelniony jest takimi
> kreaturami ?

Taki własnie jest świat. Zło ma ogromną przewagę nad dobrem a głupota ma
przewagę nad madroscia.

Pisując w usenet znalazlem na wiele tysiecy czytelnikow, jedynie kilka osob
mi życzliwych. Kilka z nich znalezlem w tej grupie. Wiekszosc ludzi zdobyla
sie na jedynie ignorowanie mnie. Pozostala reszta nie jest w stanie sie
powstrzymac i potrzebuje dac publicznie wyraz swojej pogardzie dla mnie.

Taki własnie jest swiat...

> Ja Tobie rowniez dobrze zycze, nawet jesli nazywasz mnie przemadrzalym
> i sarkastycznym islamista znecajacym sie nad idiotami.

Mocno porzerabiales moje wypowiedzi! Pisalem:
Nie pisałem, ze jestes islamista. itd.

> Zycze Ci, aby
> Twoj swiat przestal byc tak okropny. Usmiechnij sie i nie szukaj wokol
> wrogow.

Na wzajem!

Z dobrymi życzeniami,
www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.40
--
Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism