implanty zębów

1. Data: 2005-12-16 10:47:15

Temat: implanty zębów
Od: "Casiti" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,

Niestety natura nie obdarzyla mnie dobrymi zębami. Mam dolne jedynki i
dwójki w stanie agonalnym. Miałem w młodości jakieś zapalenie i wszystkie
musiały być zatrute. Nie wdając sięw szczegóły jestem pewien, że to koniec
ich bytu. Poważnie myślę o implantach. Nie dopuszczam do siebie wizji
sztucznej szczęki.
Prosże Was o opinie na temat implantów. Jaki to jest koszt i ile trwa
wszczepienie i jak przebiega cały późniejszy proces gojenia itp. Dzisiaj
czytałem w gazecie o firmie ze szwecji która ma przedstawicielstwa w polsce
którzy robią 40 implantów w 1 dzień(cała szczęka) a zapowiadająniedługo
wszczepienie tego wszystkiego w 1 godz

Proszę o wszystkie opinie
chętnie polecenia gdzie to zrobići u kogo
pozdrawiam
Adam

2. Data: 2005-12-16 11:38:31

Temat: Re: implanty zębów
Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Casiti" <c...@i...pl> wrote in message

> [...]
> polsce
> którzy robią 40 implantów w 1 dzień(cała szczęka) a zapowiadająniedługo

Ja troszeczkę interesowałem się tematem - u mojego dentysty koszt implantu
to od czterech tysięcy w góre.
Jak łatwo policzyć 40X4000=160000 chociaż może dadzą jakiś rabat ;)
Generalnie poleca - ponoć są na całe życie ale niestety trzeba bardzo
regularnie meldować się do kontroli.

K.

3. Data: 2005-12-16 12:33:33

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Dec 2005 11:47:15 +0100, *Casiti* <news:dnu5vm$sd0$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> [...]

> którzy robią 40 implantów w 1 dzień(cała szczęka) a zapowiadająniedługo

Z tego co wiem, to trzeba chodzić najpierw pół roku ze śrubami, żeby się
wszystko przyjęło i zagoiło.

--
Kaja

4. Data: 2005-12-16 14:52:47

Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

"Konrad" <s...@p...onet.pl> writes:

> Jak łatwo policzyć 40X4000=160000 chociaż może dadzą jakiś rabat ;)

Ja tak z ciekawości - czy Wy naprawdę macie 40 zębów?
Zawsze mi się wydawało, że max to 32...

jj
--
I come from the Land Of Imagination

5. Data: 2005-12-16 15:08:52

Od: "tomla" <tomla1\cutthis\@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tak z ciekawości - czy Wy naprawdę macie 40 zębów?
> Zawsze mi się wydawało, że max to 32...

ja to nawet chyba 28 bym sobie poradzil, jakos te 8mki nie sa mi potrzebne.

6. Data: 2005-12-16 15:45:01

Od: "Konrad" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jimmij" <j...@j...jj> wrote in message news:rhw3bktgklc.fsf@jj.jj...

> Ja tak z ciekawości - czy Wy naprawdę macie 40 zębów?
> Zawsze mi się wydawało, że max to 32...

A ile potrzeba implantów żeby zrekonstruować wszystkie zęby?
Na pewno tylko 32? ;)

A.

7. Data: 2005-12-16 19:30:31

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ile potrzeba implantów żeby zrekonstruować wszystkie zęby?
> Na pewno tylko 32? ;)

mowisz, ze az 32?
no to zamieniam sie w sluch :-)))

--
pozdro
ape

8. Data: 2005-12-16 21:45:50

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Jak łatwo policzyć 40X4000=160000 chociaż może dadzą jakiś rabat ;)
> Generalnie poleca - ponoć są na całe życie ale niestety trzeba bardzo

Czy nie lepiej sobie kupic samochod i zrobic sobie ladna szczeke?
A na marginesie w New York jeden implant kosztuje $2000 i taniej czyli taniej
niz w Polsze

9. Data: 2005-12-16 21:46:10

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-12-16 21:50:10

Od: " Daria" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

> Z tego co wiem, to trzeba chodzić najpierw pół roku ze śrubami, żeby się
> wszystko przyjęło i zagoiło.

Gospodyni mojego domu zrobila sobie implanty czyli najpierw te sruby
zamontowane do szczeki do ktorych przykreca sie zabki. Zabkow jednak wcale
nie moze nosic bo robia jej sie stany zapalne a wiec za kupe pieniedzy
zostaly jej w calej gebie sruby czyli takie czarne kielki sterczace z
dziasel wyglada to wstretnie.

stały aparat ortodontyczny u 12 latka czy już?
porysowanie rogówki
przez chwile mialem zeza...
Wypadanie wlosow
cos nie tak z uchem