Re: indyk super

1. Data: 2000-05-23 17:06:13

Temat: Re: indyk super
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

-----Original Message-----
From: Wojtek Billip <b...@e...pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 23 maja 2000 08:27
Subject: indyk super

>Prosilam bardzo o przepis na pieczonego indyka z owocami. Zostalam totolnie
>olana, nikt nie raczyl odpowiedziec, wiec przeprowadzilam eksperyment
>kulinarny. efekt przeszedl najsmielsze oczekiwania, goscie mojego indyka
>pozarli w oka mgnieniu!! Byl przepyszny, ale za kare nie podam przepisu!!!!
>
>Beata
A nie przyszlo Ci do glowy, ze moze akurat wyjatkowo i nienaturalnie dla tej
grupy nikt nie mial fajnego i sprawdzonego przepisu pod reka. Wiem, ze to
deprymujace, gdy zadajesz pytanie i odpowiada Ci glucha cisza, ale dosc
smiesznie by wygladalo, gdyby do Twojego postu dolaczylo sie kilkadziesiat
odpowiedzi "Nie wiem", "Sorry, nie znam takiego przepisu" itp. Niektorych
szlag by chyba trafil, gdyby ze sciagnietych postow tylko powiedzmy 1/100
niosla jakies tresci. Jestem pewna, ze nikt Cie nie chial olac - jeno
specyfika medium ktorego uzywamy taka, ze trzeba odpowiadac tylko jak sie ma
cos do powiedzenia, bo wypowiedzi bez sensu draznia innych. :-)
Herbatka

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-kuchnia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-kuchnia/

1. Data: 2000-05-24 10:59:20

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

przypomniał mi się dowcip

pewien podróżnik dal ogłoszenie w prasie ze poszukuje współuczestników do
wyprawy w dżunglę. Po tygodniu
budzi go ktoś w środku nocy i mówi: ,,Ja pana bardzo przepraszam, ale nie
będę mógł z panem wyjechać

pozdrawiam WM

1. Data: 2000-05-24 15:55:07

Temat: Odp: indyk super
Od: "Zalewscy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlodzimierz Macewicz zupelnie na temat przypomniał nam dowcip:
> [...]
> wyprawy w dżunglę. Po tygodniu
> budzi go ktoś w środku nocy i mówi: ,,Ja pana bardzo przepraszam, ale nie

IMO najblizej calego zamieszania z podawaniem-niepodawaniem (za kare??)
przepisow byla Herbatka mowiac, ze nie nalezy zrazac sie brakiem odezwu na
post. Zakladamy, ze nikt nie mial nic interesujacego na ten temat do
powiedzenia.
pozdrowienia
Ula

1. Data: 2000-05-25 12:19:14

Od: Antoni Goldstein <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlodzimierz Macewicz <w...@i...pw.edu.pl> wstukal(a) pracowicie:
> [...]

> wyprawy w dżunglę. Po tygodniu
> budzi go ktoś w środku nocy i mówi: ,,Ja pana bardzo przepraszam, ale nie

To już trochę NTG, ale mi się przypomniało (chyba Załucki):

"Dałem raz anons w prasie,
do dziennika,
kursywą, by uwagę skupiał:
'Chcę zostać uczciwym człowiekiem,
poszukuję wspólnika.'
Sam się nie będę wygłupiał."

;-))
(nie ręczę za dokładność cytatu)

Antek Goldstein
--
___/___ : I There is no spoon (Matrix) I
< 102 >======= I A łyżka na to: niemożliwe! I

Za przeproszeniem - odchudzanie
Takzwane "pierobi pieczone na parze"
Re: gotowanie na ekranie