informacja

1. Data: 2008-07-16 19:01:12

Temat: informacja
Od: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uprzejmie Panstwa informuje, ze wnosze pozew do sadu przeciwko adresatowi
postow podpisujacych sie SlawcioD o naruszenie dobr osobistych.
Nie bede tolerowal CIAGLEGLO ponizania mojej osoby.

Czy ta lista ma osobe odpowiedzialna za funkcjonowanie listy? Informuje, ze
to co sie stalo na tej liscie zostalo juz upublicznione do mediow zwiazanych
ze srodowiskiem osob niepelnosprawnych.

dr n. med. Dariusz Radomski

dr n. med. Dariusz Radomski

2. Data: 2008-07-16 19:11:25

Temat: Re: informacja
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dr Dariusz Radomski pisze:
> [...]
> to co sie stalo na tej liscie zostalo juz upublicznione do mediow zwiazanych

no poprostu skitralem sie w majty ;D

Pozdrawiam
SlawcioD

3. Data: 2008-07-16 23:24:16

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SlawcioD pisze:

> no poprostu skitralem sie w majty ;D
>
> Pozdrawiam
> SlawcioD
From - Wed Jul 16 20:15:58 2008
From: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl>
To: "SlawcioD" <s...@p...onet.pl>
Subject: Re: dla zainteresowanych
Date: Wed, 16 Jul 2008 20:15:42 +0200
W takim razie spotkam sie z Panem w sadzie!!

Czy zechce Pan ujawnic swoje dane abym mogl zlozyc odpowiedni pozew sadowy,
czy mam je zdobyc przez prokurature!!
To, co Pan robi wykracza nie tylko poza NETYKE, ale rowniez narusza
odpowiednie przepisy KPC.
Oczekuje odpowiedzi na powyzsze pytanie!

dr n. med. Dariusz Radomski

pozostawie to bez komentarza

pozdrawiam
SlawcioD

4. Data: 2008-07-17 06:35:41

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2008 21:01:12 +0200, dr Dariusz Radomski napisał(a):

> [...]
> to co sie stalo na tej liscie zostalo juz upublicznione do mediow zwiazanych

Buhahahaha ROTFL.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

5. Data: 2008-07-17 08:06:02

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-07-16 21:01, użytkowniczka/użytkownik dr Dariusz Radomski napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

Darku, a daj sobie na wstrzymanie :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

6. Data: 2008-07-17 18:57:42

Od: "Fokus" <f...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

---

SlawcioD...... JESTES THE_BEST
:-) BINGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
;-)

Pozdrawiam Fokus

7. Data: 2008-07-17 19:24:38

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fokus pisze:

> ---
>
> SlawcioD...... JESTES THE_BEST
> :-) BINGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
> ;-)
>
> Pozdrawiam Fokus

jakos nie moglem sie powstrzymac ;)

Pozdrawiam
SlawcioD

8. Data: 2008-07-17 21:30:51

Od: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poziom intelektualny dyskusji ponizej rynsztoka!!!
Polactwo = Prostactwo

dr n med Darusz Radomski

9. Data: 2008-07-18 10:14:52

Od: "Fokus" <f...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakos nie moglem sie powstrzymac ;)
>
> Pozdrawiam
> SlawcioD
---
tyz prowda :-)
Pozdrawiam Fokus

10. Data: 2008-07-18 11:40:23

Od: "Adam Pietrasiewicz" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Uprzejmie Panstwa informuje, ze wnosze pozew do sadu przeciwko adresatowi
> postow podpisujacych sie SlawcioD o naruszenie dobr osobistych.
> Nie bede tolerowal CIAGLEGLO ponizania mojej osoby.

Czy ja mogę prosić o dołączenie mnie do sprawy? Jeśli Pan sobie życzy, to mogę pana
jakoś poniżyć, proszę mi tylko wskazać, co mam zrobić. Będę bardzo wdzięczny,
ostatnio brak mi mocnych wrażeń, a zawsze to miło popatrzeć, jak się głupi buc
kompromituje.

Adam Pietrasiewicz

A dajcie ludzie sobie na wstrzymanie
czy to nie wystarcza?
Rozdwojenie jazni czyli dr. Dariusz Radomski czy Kasia Moczko?
orgazm a aktwynosc intelektualna
prosba zwiazana z sytuacja na liscie