Re: instalacja elektryczna w gotowych ściankach k-g

From: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: instalacja elektryczna w gotowych ściankach k-g
Date: Mon, 14 Aug 2006 19:14:52 +0200

afgan napisał(a):
> Może jest inny sposób?
> Wydaje się to wykonalne, ale boję się że zaczną się piętrzyć jakieś
> nieprzewidziane trudności i w końcu okaże się że warto było zapłacić.

Ja próbowałem przeciągnąć tak kabel do czujek alarmowych. Poległem. Nie
udało mi się przebić na odcinku od podłogi do czujki (2,5m) przez wełnę
mineralną. Ba - nawet 1m nie pokonałem - nie wiem jak sztywny musiałby
być drut wiodący. Robiłem to w pionie, więc profil nie występował. W
przypadku ciągnięcia kabli poziomo, przy typowej konstrukcji ściany, to
na dłuższych (>1m) odcinkach napotkasz na profile przez które nie
przejdziesz w żadnen sposób.

Możesz tak jak Ci tu doradzono próbować dogadać się z developerem, albo
pogodzić się z ryciem ścian, ewentualnie podłogi.

Płyta gk ma ten + że rowek na kabel zrobisz czymkolwiek. Potem trochę
zabawy ze szpachlowaniem i malowanie. Nie ma śladu po ciągnięciu kabla.
Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.