Re: intuicja? czy cos innego?

From: "Misio__" <t...@r...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: intuicja? czy cos innego?
Date: Tue, 26 Aug 2003 00:21:02 +0200

Użytkownik "Albert" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
news:bie1ls$gbv$1@korweta.task.gda.pl...
> 20
> ulicy
> sobie
> tak
> odnosi
> klamie,
> ale
wiadomo,
> [...]
zdarzy...z
> jakiego powodu to nie wiem. mogę gdybać. (niechęć do chodzenia po
sklepach?
> dziewczyna jest zazdrosna i obrywasz po głowie za oglądanie się za
innymi?)
> Twój umysł robił wszystko, żeby stwierdzić, że tak się stało. miałeś
akurat
> ustawiony filtr, żeby mózg złożył sobie wszystko (to co odbierają zmysły i
> filtr przepuszcza) tak jak sobie wymyśliłeś.
>
> Pomyśl sobie przez moment co widzi facet spragniony sexu widząc kobitkę w

Witam
napisales to nawet niezle,ale to nie jest to, wlasnie co do tej nocy z
komarem, nie nie ma tak, czasem jak slysze nawet komara:) a potem go zabije
czy odleci, juz go nie slysze, co ze sklepem, nie mam nie checi robienia
zakopow:) i chodzenia :)) a co do zazdrosci to nie... nie zazdrosci,
jestesmy sobie wierni, a ta w sklepie nie byla wlasnie ladna, moze i masz
racje ze uklada sie cos w glowie automatycznie, bez mojej wiedzy, ze tak ma
byc, przypominasz mi ksiazke "Potega podswiadomosci", ale to wlasnie nie to,
nie wiem jak to napisac (powiedziec) , tego jest za duzo zeby tak sobie
wszystko ukladac, aha, powiedz mi dlaczego, rok temu, dzien przed
sylwestrem, czulem ze cos sie stanie od samego rana, jak tylko wstalem, i co
sie stalo? zostalem napadniety i okradziony, pal szesc, pare lat temu,
mialem egzamin poprawkowy, nie uczylem sie zbyt wiele, wiedzialem jak
bedzie, nie dawno, matura, eh, i co? sluchaj, nie wiem dlaczego, ale to jest
cos takiego jak bys mial w glowie jakiegos policjanta:) ktory ostrzega, ten
przyklad ze sklepem, to byl tylko jeden, ale powiedz, dlaczego to co mi sie
w glowie "ulozy" jak to napisales, sie spelnia? przeciez nie marze sobie
zebym rano wstal a przed domem lezala walizka z kupa forsy:)) bez przesady,
a co powiesz mi o tym poznaniu innych w tak krotkim czasie, jak jest ktos
nastawiony itp?
to nie jest takie proste jak napisales, rozmawialem o tym z psychologiem, i
dalej nic nie wiem :(
pozdrawiam
Tomek.