Re: ja już mam dość...

Data: 2005-04-11 18:56:44
Temat: Re: ja już mam dość...
Od: Kruszyzna <k...@g...pl>

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 10 kwietnia 2005 18:44
użytkownik CosMo, sącząc kawkę, wyklepał:

> miałem podobne objawy... Aktualnie jestem w trakcie leczenia. Ale od
> początku. KONIECZNIE (!!) wymuś na lekarzu RTG płuc. U mnie wyszły
> powiększone węzły chłonne w płucach, w połączeniu z patologią wyciętego
> węzła dały obraz sarkoidozy.

Spokojnie :) Sarkoidoza w 80% zanika samoistnie, a najczęściej nie daje
objawów. Chory robi rtg, bo spodziewa się czegoś innego, a tu cyk i
wychodzi sarkoidoza. Podejrzewam, że podobnie mogło być z Tobą. Polecam
przeczytanie tego:
http://www.borgis.pl/czytelnia/nm_pulmonologia/10.ph

Oczywiście takich objawów nie należy lekceważyć, ale sarkoidoza jest dość
rzadką chorobą, więc ja bym na nią nie stawiała :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947