jajko na miekko

1. Data: 2004-05-12 09:38:06

Temat: jajko na miekko
Od: "wolfffik" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie jak to dobrze zrobić..

w.

1. Data: 2004-05-12 11:20:55

Temat: Re: jajko na miekko
Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Ech, tu jest wiele sposobów. Jajo z lodówki wkładam na kilkanaście minut
przed śniadaniem do ciepłej wody, bo zimne musowo pęknie.
Na tępym końcu robię igłą dziurkę i wkładam do wrzątku. gotuję 3 minuty.
Czas gotownia musisz dobrać eksperymentalnie, żeby było według Twego
gustu.

--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

1. Data: 2004-05-12 15:11:58

Od: "Jasti" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolfffik" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> no właśnie jak to dobrze zrobić..

Przepis mojego narzeczonego mającego się za speca od jajek: jaja wkłada do
zimnej wody po czym zegarkiem w ręku gotuje je 2min.45 sek. ;-) Zawsze
wychodzą rewelacyjne. Dla pewności można posolić wodę, wtedy jajka nie
popękają.

pozdrowienia

Jasti

1. Data: 2004-05-12 15:42:18

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Jasti wrote:
> [...]
> zimnej wody po czym zegarkiem w ręku gotuje je 2min.45 sek. ;-) Zawsze
> wychodzą rewelacyjne. Dla pewności można posolić wodę, wtedy jajka nie

Wszystko zalezy od proporcji objetosc (wszystkich) jajek / objetosc
garnka. Jezeli wloze 1 jajko do litrowego garnka zimnej wody do watpie
czy 2 min 45 sek. sie ugotuje :-)

Ewcia

1. Data: 2004-05-12 15:43:56

Od: "cakaria" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jasti" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "wolfffik" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Przepis mojego narzeczonego mającego się za speca od jajek: jaja wkłada do
> zimnej wody po czym zegarkiem w ręku gotuje je 2min.45 sek. ;-)
I jak jest potem?
cakkaria

1. Data: 2004-05-12 15:47:46

Od: duśka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przepis mojego narzeczonego mającego się za speca od jajek: jaja wkłada do
> zimnej wody po czym zegarkiem w ręku gotuje je 2min.45 sek.

ale 2min.25sek. od zagotowania wody?

duśka

1. Data: 2004-05-12 15:59:36

Od: "Jasti" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości
> Wszystko zalezy od proporcji objetosc (wszystkich) jajek / objetosc
> garnka. Jezeli wloze 1 jajko do litrowego garnka zimnej wody do watpie
> czy 2 min 45 sek. sie ugotuje :-)

Niski ale szeroki garnuszek takiej wielkości, żeby jajka były ułożone ciasno
obok siebie, wody tyle, żeby tylko je zakryć. :-)

Jasti

1. Data: 2004-05-12 16:00:58

Od: "Jasti" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cakaria" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> I jak jest potem?
> cakkaria

To znaczy jakie jest potem jajko tak? Białko ścięte, żółtko ma konsystencję
kogu-moglu. :-)

Jasti

1. Data: 2004-05-12 16:04:57

Od: "Jasti" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "duśka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> ale 2min.25sek. od zagotowania wody?
>
> duśka

2 min. 45 sek. od wrzenia wody. Sama nie wierzyłam w tą jego ścisłą
dokładność co do sekundy ale jemu to naprawdę wychodzi rewelacyjnie i tylko
on jajka w domu gotuje.

Jasti

1. Data: 2004-05-12 16:51:55

Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

do
zimnej wody po czym zegarkiem w ręku gotuje je 2min.45 sek. ;-) ..."

oj, placzemy sie w zeznaniach... tak czy siak "przepis" ten sprawdzi sie
tylko u twojego narzeczonego, w jego garnku i na jego ustawieniu strumienia
gazu (czy innego zrodla ciepla), dodam tez ze wielkosc jajek bywa rozna i to
tez ma znaczenie... jak by ktos chcial dowiedziec sie jaki jest uniwersalny
sposob na ugotowanie ziemniakow do miekkosci moge wyslac na priva( bo nie
bardzo jest o czym dyskutowac) :)
--
PozdKa
** Wartość moralna naszych czynów

american idol cat fight topless
Big dildo stuck between to hot babes
Britney Spears naked 0664
belona
cos smacznego i wykwintnego na urodziny?