jak cwiczyc zeby schudnac?

1. Data: 2001-06-17 09:58:31

Temat: jak cwiczyc zeby schudnac?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy wiecie jak cwiczyc, zeby schudnac? uwielbiam plywanie, ale czy np.
plywanie godzine dziennie przez 7 dni w tygodniu jest zasadne (czy lepiej
robic 1-dniowa przerwe pomiedzy treningami)? czy polaczyc to z silownia?

idzie lato - na pewno teraz duzo dziewczyn sie odchudza i poratuje mnie
swoimi doswiadczeniami. ile maksymalnie mozna schudnac przez 2 miesiace, nie
szkodzac zdrowiu?

swoja droga - szkoda, ze nie ma zadnej grupy zwiazanej z fitnessem,
odchudzaniem, itp...

--
Rena

Wegetariańska Książka Kucharska http://puszkkka.vege.pl

1. Data: 2001-06-17 14:24:18

Temat: Re: jak cwiczyc zeby schudnac?
Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> czy wiecie jak cwiczyc, zeby schudnac? uwielbiam plywanie, ale czy np.
> plywanie godzine dziennie przez 7 dni w tygodniu jest zasadne (czy lepiej
> robic 1-dniowa przerwe pomiedzy treningami)? czy polaczyc to z silownia?

Nic nie spala tak dobrze tluszczu jak cwiczenia aerobowe z
ktorych najlatwiejsze do wykonywania i najskuteczniejsze zarazem to rowerek
i biegi..
Jesli chcesz to mozesz wspomoc sobie troche preparatami typu l-karnityna lub
super fat burner www.dieta.iq.pl http://priv.ciechnet.pl/dso/sklep a poza
tym duzo na temat fitness i odchudzania znajdziesz na forum dyskusyjnym
www.kulturystyka.pl .
Pozdrawiam
WT

1. Data: 2001-06-17 16:27:22

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a poza
> tym duzo na temat fitness i odchudzania znajdziesz na forum dyskusyjnym
> www.kulturystyka.pl .

bardzo dziekuje za ten adres!!!

1. Data: 2001-06-18 05:00:55

Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardzo dziekuje za ten adres!!!
>
> i za jeden usmiech dorzuce jeszcze inny www.odchudzanie.pl
:))

1. Data: 2001-06-18 07:57:17

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Rena

> [...]
> zasadne (czy lepiej
> robic 1-dniowa przerwe pomiedzy treningami)? czy polaczyc

W celu zbicia tkanki tłuszczowej należy wykonywać tzw. ćwiczenia
aerobowe, to znaczy takie, przy których lekko przyspieszy Ci się
oddech a tętno osiągnie tempo 150 uderzeń na minutę. Czyli dosyć
intensywne pływanie, lekki aerobik, szybki marsz, dość szybka jazda na
rowerze, niezbyt intensywny step są do tego celu najlepsze. Ważne jest
również to, żeby ten lekki wysiłek był dość długotrwały - przez
pierwsze pół godziny (około) spalasz glukozę zawartą w Twojej krwi,
dopiero później pozbywasz się tłuszczu.

W zasadzie powinno się robić jedno - dwudniowe przerwy międzi
treningami, żeby organizm zdążył się pozbyć nadmiaru kwasu mlekowego
wytworzonego w procesie wzmożonego metabolizmu komórek mięśniowych. W
innym przypadku kwas ten może niszczyć mięśnie (tak naprawdę to on się
tworzy zawsze, nawet w czasie snu, ale w ilościach, których usuwanie
na bieżąco nie sprawia organizmowi problemu).

Zasadne jest dołączenie do treningu aerobowego ćwiczeń siłowych,
kształtujących sylwetkę. Tutaj również lepiej jest wykonywać wiele
powtórzeń w kilku seriach, ale z niewielkim obciążeniem (dotyczy to
trningu dla kobiet, mężczyźni powinni używać wysokich obciążeń przy
niewielkiej ilości powtórzeń). Takie ćwiczenia powodują wydłużenie i
zwężenie mięśni, dzięki czemu nie powstają takie śmieszne buły, jakie
ma np. Schwarzenegger (tak to się pisze?). Po skończonym treningu
(odpowiednio wykonanym), powinnaś czuć lekki ból mięśni, który (w
dalszym ciągu przy odpowiednim treningu) powinien zniknąć po
przespanej nocy.

> [...]
> poratuje mnie
> swoimi doswiadczeniami. ile maksymalnie mozna schudnac

Najlepsze tempo (ale nie zawsze zadowalające) to 1-2 kg miesięcznie,
aż do osiągnięcia pożądanej wagi. Taka dieta nie powoduje efektu jo-jo
(podobno, nigdy nie próbowałam ;-))

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

1. Data: 2001-06-18 17:04:33

Od: "ewcia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hihihi, żeby schudnac, to trzeba CALKOWICIE zaniechac pewnych ruchow. O
ruszaniu szczekami mysle.
Ja od miesiaca przestalam cwiczyc szczeki rano kiedy rodzinka je sniadanie.
Juz waga drgnela i pokazuje 2,5 kg mniej :o)))
Grazyna

1. Data: 2001-06-18 17:38:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ewcia <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9glc48$dcr$...@n...tpi.pl...
> [...]
sniadanie.
> Juz waga drgnela i pokazuje 2,5 kg mniej :o)))
Oooooo, to sukces!!!
Stara zasada mówi, że śniadanie zjedz sam, obiadem podziel się z
przyjacielem a kolację oddaj wrogowi.
W żaden sposób nie mogę jej zastosować, mam taki odwrócony rytm życia. Jak
ograniczyłem sniadania to spadło mi 5 kg i juz nic więcej. :-(
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2001-06-18 17:58:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>W żaden sposób nie mogę jej zastosować, mam taki odwrócony rytm życia. Jak
>ograniczyłem sniadania to spadło mi 5 kg i juz nic więcej. :-(

znaczy ogranicz teraz obiad ;P

Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-06-18 18:39:18

Od: "ewcia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To juz jest nas dwoje takich ,,odwroconych" :o)))
Ja po prostu rano musze wmuszac w siebie jadlo, a im blizej wieczora, tym
wiekszy mam apetyt. Teraz probuje jeden dzien w tygodniu soedzac tylko na
soczkach ,,without sugar"
Grazyna

1. Data: 2001-06-18 19:59:10

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewcia" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiekszy mam apetyt. Teraz probuje jeden dzien w tygodniu soedzac tylko na

Hejka;-)))

To chyba jest nas wiecej;-( Mnie sie rano marzy tylko pyszna kawa i nic
wiecej, staram sie zjesc chociaz jakis jogurt;-))) A wieczorem jestem glodna
jak nie wiem, moj maz ma podobnie;-))) Po powrocie z silowni mamy ochote
zjesc konia z kopytami;-))) Tak sie czlowiek nameczy, a potem zje kolacje i
znowu dobrze byloby spalic troche kalorii;-)))

Pozdrawiam,

Kaliope (okropnie obolala dzisiejszego dnia, gdyz przesadzila na
rowerku;-))))))))

Turobt raz jeszcze (dlugi)
zmywarka- porównanie ze zmywaniem recznym
tort ananasowy mady:o)
Re: Odp: kotlety mielone drobiowe
Sprostowanie do "Obozowe menu"