Re: jak często sprzątacie mieszkanie? [OT]

From: "gsk" <c...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: jak często sprzątacie mieszkanie? [OT]
Date: Thu, 19 May 2005 19:45:44 +0200

Użytkownik "Sierp" <s...@s...sierp.net> napisał w wiadomości
news:20050519091757.71014de7.sierpNO@spam.sierp.net.
..
> On Wed, 18 May 2005 23:15:09 +0200
> nie rozumiem..
> dwie kobiety, majace zupelnie inne podejscie do zycia, nie przeszkadzajace
> sobie przeciez na codzien, a jednak tak sobie przycinaja (no, w zasadzie
> jedna przycina drugiej, bo zazdrosci?? nie rozumiem..)

wytłumaczę się skoro Cię to interesuje: nie podobało mi się chwalenie się
Agnieszki: ogrodem, łazienką dla gości i tym, że może wyrzucić koszule męża.
Wyczułam w jej postach wyższość nad przeciętnymi kobietami, które pracują,
mają dzieci i generalnie organizuja swój czas tak, jak w obecnych czasach
zwykło się organizować. Wyobraziłam sobie ją jako mimozę, która w zwiewnej
szacie kroczy wolniutko z głupkowatym uśmiechem między alejkami jakiegoś
ogrodu, po czym wolnym ruchem wkracza do kuchni i lepi pierogi- nie dla
tego, że trzeba coś ugotować tylko dlatego, ze akurat ma kaprys. Sama w domu
raz w tygodniu sprząta gazety przeczytane przez męża, który zarabia na nią
kasę. Takie baby robia złą opinie współczesnym kobietom. Właśnie przez takie
kobiety inne też kobiety są traktowane jak kury domowe. Ja takich poprostu
nie lubię. Wolę kobiety z "jajami", które maja jakieś zainteresowania. Może
źle odczytałam i zaszufladkowałam Agnieszkę, może jest zupełnie inna.
Przepraszam ją jeśli poczuła się urażona, ale raczej był to odzew przeciw
takiej postawie niż przeciw Agnieszce. To chyba ciąg dalszy moich wywodów z
grupy pl.soc.rodzina. i tyle.

> Jak sadze obie nie pracujecie - macie za duzo czasu czy jak? ;-)

Urlop macierzyński, a potem 3 lata wychowawczego, więc będę jeszcze pisać
jak dzieci będą spały.
Pozdrawiam
Gosia - od dziecka zbuntowana.

> PPS. Sam chyba wywale telewizor