jak deita najlepsza

11. Data: 2002-10-30 13:48:04

Temat: Re: jak deita najlepsza
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaką metodą ?

Napisałem przecież, że jestem na Żywieniu Optymalnym

"Jadarek" - Dariusz Kral

PS. Moja żona schudła z 68 na 46 kg a, że jest nauczycielką jest przez
"obcych" w szkole brana za uczennicę :-))))),
tylko ja mam problem bo musiałem wywalić kasę na nową garderobę
((

12. Data: 2002-10-30 15:16:45

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "obcych" w szkole brana za uczennicę :-))))),
> tylko ja mam problem bo musiałem wywalić kasę na nową garderobę

: )))
Mnie dzisiaj znajomy (doskonale znamy się z młodości), po długim
niewidzeniu "wycenił" na lat... 25, oczywiście był tak miły,
że "letko przesadził"... ;)))
Zdarza mi się jednak spotykać ze sporym zdziwieniem, gdy ktoś w rozmowie
mówi do mnie: - Ooo, pani to jeszcze młoooda.
Dając mi do zrozumienia, że jeszcze mam mało tzw. życiowego doświadczenia.
A najlepszy komplement usłyszałam od lek.opty M.Głowackiego, gdy moja
znajoma lekarka opty rzuciła od niechcenia:
- Oj... Krysi dzieci to, stare konie, mają po 30 lat.
- ILEEE??? To chyba urodziłaś je bardzo wcześnie?
I jak zwykle w takich momentach, zaczynam się "tłumaczyć"... ;)

Krystyna

13. Data: 2002-10-30 15:49:56

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - ILEEE??? To chyba urodziłaś je bardzo wcześnie?
> I jak zwykle w takich momentach, zaczynam się "tłumaczyć"... ;)

:)) a gdzie można obejrzeć fotki z twoim młodym wyglądem??

przyślij parę heheheh

14. Data: 2002-10-30 20:51:04

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> :)) a gdzie można obejrzeć fotki z twoim młodym wyglądem??
>
> przyślij parę heheheh

Też kiedyś prosiłem, ale bezskutecznie.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

15. Data: 2002-10-31 06:21:06

Od: "deFER" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdzie mogę poczytać o tej diecie OPTYMALNEJ ?

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:apn3bg$nlh$2@news2.tpi.pl...

16. Data: 2002-10-31 07:09:30

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie mogę poczytać o tej diecie OPTYMALNEJ ?

Jaka dieta JEST OPTYMALNA, jeszcze nie ustalono/udowodniono.
Wydaje mi się, że może Ci chodzić o tak zwane "ŻYWIENIE OPTYMALNE" autorstwa
Jana Kwaśniewskiego
Sporo odnośników do tego znajdziesz w archiwach grupy.
Jesli jednak ogarnęło Cię błogie lenistwo :-) i nie masz ochoty na dłubanie
w archiwach,
to napisz na priv do np "Krystyna *Opty*" lub do Leszka Seredyńskiego,
podeślą Ci linki.

Pozdrawiam
JAnuszeq

17. Data: 2002-10-31 10:28:45

Od: "Peter" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten temat interesuje bardzo wiele osób. Jeżeli chcielibyście podzielić się
szerszemu forum o Waszych doświadczeniach z tej dziedziny - zapraszam do
nadsyłania listów i fotek. Zbierzemy to w jedną całość i pokażemy w sieci.

Oczywiście podyskutujemy na forum dieta.

Pozdrawiam.

Peter
www.e-ursynow.pl
ostatni artykuł w tym temacie:
http://www.e-ursynow.pl/modules.php?name=News&file=a
rticle&sid=94

18. Data: 2002-10-31 11:06:49

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Januszeq" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
dłubanie
> w archiwach,
> to napisz na priv do np "Krystyna *Opty*" lub do Leszka Seredyńskiego,

http://www.optymalni.pl ,
http://republika.pl/optymaln ,
http://www.optymalni.org ,
http://optymalni.w.interia.pl ,
http://www.optymalni.poznan.pl ,
http://ikoiko.republika.pl ,
http://www.optymalni-centrum.com ,
www.strony.wp.pl/optymal-btw ,
http://www.optymalni.waw.pl ,

Można również podyskutować na grupie dyskusyjnej

Ostatnio ukazał się artykuł na temat DO tutaj:
http://strony.wp.pl/wp/optymal-btw/art3.html

Krystyna

P.S.
Trochę dużo tego, uprzedzam, że może zemdlić... ;)))

19. Data: 2002-10-31 11:24:11

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:apot5l$9pq$1@news.onet.pl...

> [...]
> - ILEEE??? To chyba urodziłaś je bardzo wcześnie?
> I jak zwykle w takich momentach, zaczynam się "tłumaczyć"... ;)

Ja na opty diecie nie jestem,a biora mnie za licealistke.Hafsa,ktora juz
licealistka nie jest od 15 lat

20. Data: 2004-08-17 18:13:50

Od: "Madziula " <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam 186 cm wzrostu i waże prawie 115 kg.
> jaką dietę polecacie ?

1) naucz się pisać słowo ,,dieta''
2) mniej ,,żryj'' a więcej się ruszj !!!!!!
3)ile tyle ważysz ?

Sonda
Kilka pytań o MM
groch +mieso(MM)
cwiczyc, cwiczy, cwiczyc ....
[MM] indeks Glikemiczny, Mendosa, Montignac i Jenny Miller