Re: jak dobrze ze zaraz znikne

Data: 2013-12-20 23:50:29
Temat: Re: jak dobrze ze zaraz znikne
Od: Hanka <c...@g...com>

W dniu piątek, 20 grudnia 2013 22:49:24 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:
> [...]
niz dalej. No i dobrze, bo jak czytam takie idiotyzmy, to slowo daje, czasem misie
odechciewa komputer wlaczac (moze i dobrze?)

ksiedza-ktory-nie-pomogl-kobiecie-rodzacej-jego-dzie
cko-bo-nie-wiadomo-czy-plod-to-czlow

> [...]
>
> jest tylko prawne stanowisko _prokuratury_ (czyli zapewne obrony). Nie
>
> księdza. A że skorzystał? - cóż, podlega takim samym regułom w sądzie jak
>
> każdy. Religia tutaj akurat nic nie ma do gadania żtp.
>
> Co zaś do "nie pomógł" - sorry, każdy ojciec się denerwuje, kiedy rodzi się
>
> jego dziecko, moze więc ten zemdlał i ocknął się kiedy dziecko się
>
> urodziło? Skąd wiesz, jak było, skoro być może on sam nie wie?
>
> To tylko taki przykład teorii mówiącej o tym, że wiele jest znaków na
>
> niebie i ziemi, o których się... Jak to było?

Omatko, a czemu Ty tak wrzeszczysz.
W dupie mam, co ten facet zrobil badz nie.
Albo, co najmniej, nie zabieram sie do jego oceniania, jak mi imputujesz z przytupem.

Ale nie mam w dupie tego, ze nie zostal _po ludzku_ oceniony przez ludzi za te oceny
odpowiedzialnych.

I strach sie bac, majac 'do dyspozycji' _takie_ orzekanie sprawiedliwosci.